8 Reacties
één maand geleden
Wij hebben een poosje onze dochter elke keer dat ze ging slapen op de niet voorkeurs kant gelegd , ze draaide terug maar het moment dat ze in diepe slaap viel draaide we haar hoofd weer voorzichtig de andere kant op. Is een risico want ze kan wakker worden maar uiteindelijk werkt het wel 😅. Ook andersom in bed en op het aankleedkussen omdat ze toch vaak contact zoekt en dan de andere kant op moet :)
één maand geleden
Is het zijligkussen niet te groot? Het 'gat' waar ze in ligt. Mijn fysio gaf aan om onder beide flapjes een opgerolde handdoek te leggen zodat ze er strakker inligt en dus echt niet om kan rollen. Als we dat niet deden dan paste ze alsnog op haar rug in dat kussen.
Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel.
één maand geleden
Draait ze weer op haar rug? Of hoe draait ze haar hoofd dan de andere kant op?
Misschien door haar iets verder op haar zij te leggen? Dus het bovenste beentje echt over het onderste beentje heen? Dus beetje richting buikslapen?
Zo slaapt onze zoon wel!
En een opgerold dekentje in z'n rug dat hij niet op z'n rug kan draaien!
één maand geleden
Onze dochter had ook een voorkeurshouding met als gevolg een afplatting. Ik ben overdag toen begonnen met op zij leggen. Op mijn eigen methode wel. Een sierkussen achter haar ruggetje en we hebben zo een langwerpige kussen, die dan voor haar en handjes omheen. Of ik leg haar tussen een voedingskussen in de U-vorm.
één maand geleden
Reactie op Ronilla
Draait ze weer op haar rug? Of hoe draait ze haar hoofd dan de andere kant ...
Ze ligt op haar zij en krijgt het voor elkaar om haar hoofd helemaal de andere kant op te draaien. Ziet er echt gek uit en lijkt me ook mega oncomfortabel maar ja ze doet het toch. Ik zal eens kijken of jouw tip met de beentjes helpen. ik heb eigenlijk nooit gekeken hoe die er bij liggen