14 Reacties

2 maanden geleden

Met 19.00 bedoel ik 07.00 😆

2 maanden geleden

Ik zit met hetzelfde… ik lees graag mee!

2 maanden geleden

Steeds een kleiner flesje aanbieden om 23.

2 maanden geleden

Gewoon niet wakker maken dan ik heb dat ook zo gedaan, en me zoontje slaapt door word niet meer wakker na 20.30 slaapt tot 07:00

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Gewoon niet wakker maken dan ik heb dat ook zo gedaan, en me zoontje slaapt ...
Hoelaat geef jij de laatste fles? En hoeveel voedingen geef je der dan?

2 maanden geleden

Reactie op RoxanneIvy

Hoelaat geef jij de laatste fles? En hoeveel voedingen geef je der dan?
Ik geef 4 voedingen van 180 07:00 11:00 15:00 en dan om 20:00 of 20:30 en om 18 doe ik oefenhapjes

2 maanden geleden

Toch om 22.00 uur proberen en dan ophogen tot 210?

2 maanden geleden

Ik vind het een pracht dat ze al doorslapen! Die van ons is bijna 4 maanden en die komt nog 2x per nacht! Hebben jullie tips daar voor? Gister ook een fles van 180 gegeven om 20:30 en toch om 00:00 kwam hij gewoon weer!

2 maanden geleden

Reactie op Elize1989

Ik vind het een pracht dat ze al doorslapen! Die van ons is bijna 4 maanden ...
Maar word die dan echt wakker of beweegt ie alleen met ogen dicht? Want mijn zoontje die ging elke x bewegen maar had ze ogen gewoon dicht toen ben k opgehouden met nacht voeding want hij sliep gewoon haha

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Maar word die dan echt wakker of beweegt ie alleen met ogen dicht? Want mij ...
Jaa hij word echt wakker! Begint met huilen dus dan moet je wel geven.. dus ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen! Over 2 weken gaat hij voor het eerst logeren en had eigenlijk gehoopt dat hij dan door zou slapen

2 maanden geleden

Reactie op Elize1989

Jaa hij word echt wakker! Begint met huilen dus dan moet je wel geven.. dus ...
Oo ja dat is lastig, maar vanaf 4 maanden kan je met rijstebloem beginnen door t flesje misschien dat dat wel zou helpen

2 maanden geleden

Wij geven al vanaf de geboorte om de 3 uur de fles gewoon en dan 5 op een dag.. dus als ze inderdaad 07.00u wakker is in de ochtend gaat ze in de avond ook weer om 19.00u naar bed. Nu is mijn kind een uitslaper en kan het ook zijn dat ze bijv pas 10.00u wakker is en eerste fles krijgt, dus dan is het ‘s avonds ook pas 22.00u. Of als ze overdag een middag dut doet slaapt ze vaak 3,5 uur waardoor ze 4 a 4,5 uur tussen haar flesjes heeft zitten in de middag. Dan schuift het ‘s avonds ook op.

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Oo ja dat is lastig, maar vanaf 4 maanden kan je met rijstebloem beginnen d ...
Oké super dank je wel! Gaan we dat maar proberen

2 maanden geleden

Wij hebben 2 weken geleden, toen was hij ongeveer 3 maanden, gewoon een keer geprobeerd om de fles van 23.00 over te slaan. We gaven eerder 5x150+5 scheppen en hebben op die dag 180+6 in de flessen (4 stuks) aangeboden en die heeft hij ook leeggedrongen. Voor de fles van 23.00 hebben we hem toen niet meer wakker gemaakt. Bij ons ging het in één keer goed: hij heeft tot de volgende ochtend geslapen. Als het niet goed was gegaan, was het plan om nog een tijdje terug te gaan in het oude schema en dan later nogmaals te proberen. Maar dat was dus niet nodig!