Hoi mama’s!
Onze dochter heeft altijd al slecht gedronken. Ze heeft nooit meer dan 90/120cc gedronken per keer om de 4 uur. Heel vaak drinkt ze dat nog niet eens op. Ook niet toen ze nog geen vast voedsel kreeg. Maar nu is ze een beetje aan het omgooien met drinken en ze heeft denk ik een verkeerd slaapassocatie opgebouwd. Ze kan goed zelfstandig in slaap vallen. Overdag en voordat ze de nacht in gaat. Maar zodra ze s’ nachts wakker word krijg ik haar niet meer in slaap zonder fles. En gisteren was wel de top. Overdag niet willen drinken tot 15.00 maar vannacht wel om de 3 uur willen drinken. Niet alle keren zijn honger heb ik het idee. En vind echt prima dat ze nog nachtvoeding krijg maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zoals de laatste flesje vannacht heb ik maar 30cc gegeven met klein schepje en dan gaat ze ook weer even slapen nog. Dus zo honger had ze niet. Iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken. Ik weet het echt even niet meer. Drinken doet ze Sowieos slecht. Pap lust ze niet . Speentje s’nachts geven heeft geen nut. Ze blijft dan huilen. Wiegen, ze blijft je dan klaar wakker aan kijken. Aai over de bol en weg lopen daarna terug komen hetzelfde weer word ze allen maar bozer 😅. Iemand ervaring met water geven ( warm) s’ nachts? Koud water wil mevrouw ‘s nachts ook niet. 😂