Hai,
Volgens mij slapen er al veel kindjes door. Maar hoe vaak komen jullie kindjes nog? Hier sliep ze voor de 4 maanden sprong door. Maar nu nog steeds aan spoken. Nu wil ze zelfs om de 4 uur weer drinken. Eerst probeer ik speen dat pikt ze soms niet/ soms rek ik het half uur/45 min mee. Weet dat natuurlijk nog heel normaal is dat ze ‘s nachts komt en dat is ook prima. Maar word ook wel beetje onrustig van omdat bij mijn dochter dat heeft door gezet tot 2 jaar( geen flessen, maar wel doorslapen) ik word beetje onzeker van. Doe ik wat verkeerd. Kan ik wat aanpassen? Of hopen dat dit maar eerder over gaat dan 2 jaar zoals mijn dochter. Nogmaals vind echt niet erg voor nu hoort erbij. Maar het maakt mij vooral zo onzeker vooral omdat ze steeds eerder komt de fles eergisteren was het zelfs 3,5 uur. Ze kan wel zelfstandig in slaap vallen. En valt overdag wel zonder fles ofzo in slaap. Zou het al gewenning zijn wat ik heb aangeleerd in de nacht.
Ik denk niet dat je iets kan doen… hier momenteel ook drama. Zelfs toen die Newborn was kwam die niet zo vaak. Vannacht zelfs om de 2 uur pfff ben kapot. Maar ik gok dat dit sprong 5 is (hij is nu 22 weken).
Ik heb wel geprobeerd om dit te veranderen door te kijken heeft die het warm of koud, half uur eerder of later naar bed, droomvoeding om 23 uur etc. Maar heeft niks uitgehaald :((
Hier bijna elk uur, word er helemaal gek van. Tot sprong 4 gewoon doorslapen van 23 tot 6 a 7. Ze zeggen duurt maximaal 6 weken toch? Hier al 8 weken bezig
Hier is het drama. Met vier maanden begon het en nu is het echt extreem. Ze ligt echt halve nachten wakker, fles, wiegen of bij ons in bed het helpt allemaal niet meer. Ze ligt maar met haar benen te gooien wat te praten en dan opeens is het huilen … Word er moedeloos van
Zelfde hier. Voor sprong 4 sliep hij heerlijk door. Toen wel 8 weken elk uur, een weekje ging het echt beter en nu alweer een week om de twee uur aan de borst...😥sprong weetikveel
Zoontje sliep hier tot 13 weken ook door, daarna elke 2-3 uur drinken, toen een periode bijna ieder uur, toen weer om de 2 uur en vannacht ineens maar 1 keertje wakker en gevoed.
De mijne heeft afgelopen 5 maanden 2 nachten doorgeslapen 😅 Wel een tijdje maar 1x wakker geworden, maar sinds ik werk moeten we er 2/3x per nacht uit waarvan 1x voor een flesje.. Ik probeer gewoon geen verwachtingen te hebben. Komende jaren zullen de nachten nog wel onrustig blijven!
Hier vanaf de geboorte tot nu elke 2/3 uur wakker voor eten, gaat wel gelijk weer slapen maar hoop dat er nu wel een keertje een nacht tussen gaat zitten dat ik gewoon een keer kan doorslapen
Ons kindje sliep al heel snel van 19-7 uur. Alleen sinds weken vaak aan het huilen in de slaap.. hoef niet te voeden maar soms wel de ene keer 2x en soms zelfs 6x eruit voor een speen terug te doen.
Tussen 19-7:
2-4x voor een voeding (bv)
1-3x voor speentje of een knuffeltje
Voor drie maanden sliep ze ook 8-10 uur aan een stuk. Het is wat het is. Komt wel goed. Ik probeer me er niet aan te storen en aan over te geven 😬😭🤣
Hier al 9 weken bezig! Daarvoor altijd blokjes van 5 of 6 uur in de nacht, nu komt hij veel vaker.
Fase gehad dat we elk uur zagen, nu eerder elke 2 of soms 3 uur. Dus dat zijn vaak 4 voedingen in de nacht (slaapt om 19.30).
Hier inmiddels ruim 9 weken in de shitzooi. Op een enkele nacht na, komt hij elke 1,5-2 uur voor de borst. Zelfs een aantal weken elk uur vd klok gezien. Sinds een week komt erbij dat hij van 4.00-5.30 klaarwakker is.
Ik ben zo gesloopt en zo klaar hier mee, hoop dat het heel snel beter gaat….