34 Reacties

2 dagen geleden

Toen we samen sliepen te vaak, elke 3 uur. Nu sinds 2 dagen in een eigen kamer en om 20:00 naar bed, 3:45 drinken en om 7:45 wakker (drinken). Dus voor mij al een groot verschil…

2 dagen geleden

Mijn zoontje wordt iedere 2 uur wakker, dus zo’n 4 a 5 keer. Mijn oudste is 3 jaar en wordt ook iedere nacht nog een keer wakker.

2 dagen geleden

Zoontje van 6 maanden slaapt van 1900 tot 7.00. Doet hij al vanaf dat hij 6 weken oud was. Hij krijgt nog wel om 22.30 de fles.

2 dagen geleden

Hier nog geen nacht doorgeslapen. Wordt vaak wakker voor een speen.

2 dagen geleden

Sinds een paar dagen om de 2 uur …… sinds ze ziek is geweest gaat slapen niet meer in de nachten. Ik ben helemaal gebroken 🥲

2 dagen geleden

Mijn zoontje heeft in de 5 maanden nog nooit doorgeslapen, maar is de afgelopen 2 dagen zijn nachtvoeding steeds later aan het vragen. Waar hij vorige week nog ineens om 22 en 2 uur kwam ligt hij nu nog te slapen. Ik lig wakker en te wachten maar de kleine man slaapt heerlijk al vanaf 18uur.

2 dagen geleden

Reactie op Joure1992

Hier inmiddels ruim 9 weken in de shitzooi. Op een enkele nacht na, komt hi ...
Oh heel herkenbaar! Hier ook al een poosje om de 2 uur en standaard rond 4 uur wakker voor 1,5 uur.. Pff vind het ook heel pittig! Zeker icm mijn oudste die al 3x een oorontsteking heeft gehad in de afgelopen 4 weken 😔 Daarbij is mijn man ook al ruim 2 maanden weg voor zijn werk.. Deze fase mag snel voorbij zijn!

één dag geleden

Onze peuter heeft de eerste 2jr ook niet doorgeslapen, dus ik herken je 'angst'. Onze baby is heel wisselend in de nacht. Heel af en toe slaapt hij door, tot een uur of 5/6, dan heeft hij echt honger. Daarna wil hij vaak nog wel slapen. Maar er zijn ook nachten bij dat hij nog 2x voeding vraagt en dan ook lang wakker kan zijn. Vermoeiend is dat!

één dag geleden

Hier een dochtertje van 6 maanden die iedere 4 uur komt. Soms om de 3 en soms om de 5 uur, maar ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Komt vast een keer..

één dag geleden

Elke 1.5-2 uur ongeveer. Maar ik geef bv en we slapen samen, dus gelukkig is ze elke keer maar kort wakker. 6 maanden nu!

één dag geleden

Onze zoon is nu 5,5 maand en heeft 3x doorgeslapen. De afgelopen week kwam hij weer 2 x per nacht en afgelopen nacht gelukkig maar weer 1 x. Duimen dat hij dat volhoudt. Volledig doorslapen komt vast nog wel.

18 uur geleden

Hier een dochtertje van 5 maanden die ook nog nooit heeft doorgeslapen. Voorheen was ze 3x wakker voor voeding. Sinds ze ong. 4 maanden is, komt ze zo'n 6x in de nacht. Het laatste deel van de nacht slaap ik samen met haar, zodat ik ook nog een beetje slaap kan pakken. 😅 In het begin van de nacht komt ze minder vaak dan tegen de ochtend. Tegen de ochtend (vanaf 3 of 4 uur)kan ze haar slaapjes niet meer koppelen, dus vanaf dan ligt ze bij mij. Dan lukt het haar beter.

13 uur geleden

Savonds ligt ze echt nog wel 2 uur te clusteren. Tegenwoordig valt ze opeens iedere week eerder in slaap. Nu is dat rond 2030. Vaak komt ze dan rond 02 uur en 06 uur wakker. Maar ook af en toe komt ze nog iedere 3 uur. Het wisselt dus.

12 uur geleden

Mijn zoontje is bijna 5.5 maand. Hij heeft 1x doorgeslapen, maar dat is inmiddels twee maanden geleden. Tegenwoordig komt hij rond 23, 2 en ergens tussen 5 en 7. Zodra je hem uit zijn bed pakt zuigt hij zich vast aan je wang.