24 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben 37 weken zwanger btw

11 dagen geleden

Bij mij kwamen en gingen voorweeën. Soms was het wat langer, maar geen hele nacht? Ik zou even de verloskundige bellen en vragen.

11 dagen geleden

Reactie op sarahyade

Bij mij kwamen en gingen voorweeën. Soms was het wat langer, maar geen hel ...
Die heb ik gebeld. Maakte er niet veel van. Ze zei als je vocht gaat verliezen kun je bellen... 🫤

11 dagen geleden

Indalen?

11 dagen geleden

Reactie op stresskipje1988

Indalen?
Baby lag met 34 weken al ingedaald... 😅

11 dagen geleden

Oh haha

11 dagen geleden

Ik heb dit ook. Echte weeen pieken en zwakken af. Daartussen merk je wel echt beduidend verschil 😊 Succes met de laatste loodjes

11 dagen geleden

Oh en bij mijn vorige zwangerschap was deze pijn degene die zorgde voor de eerste centimeters ontsluiting. Ik heb toen een paar weken met 3 centimeter rondgelopen

11 dagen geleden

Ik heb een beetje hetzelfde gehad afgelopen nacht. Licht zeurende harde buik iedere keer wanneer ik wakker werd en weer naar de wc ging. Toen toch elke keer weer in slaap gevallen. Dacht ik word wel wakker als het menens is. Vanochtend had ik weer krampachtige pijn, ook in mijn onderrug maar dit is gestopt in de loop van de ochtend. Geen idee wat ik ervan moet maken, maar kan het ook niet timen. Voor nu doe ik het af als rommelen, maar hoop stiekem dat het niet al te lang meer duurt 😅

11 dagen geleden

Reactie op M225

Ik heb een beetje hetzelfde gehad afgelopen nacht. Licht zeurende harde bui ...
Klinkt als hetzelfde inderdaad. Van mij hoeft dit ook niet nog weken te duren 😆

11 dagen geleden

Ik vond weeen beide keren echt aanvoelen als prikkeldraad zoals je dat vroeger deed bij elkaar 😅 voorween waren meer menstruatie kramp. Echte weeen veel scherper dus.

11 dagen geleden

Ik heb soms ook aanhoudende menstruatiekramp maar kindje zit nog te lekker voor het echte werk... nu 40+3

11 dagen geleden

Ik ben 37+4 en herken dit ook. Nu al een paar dagen in de avond. Ik vind het ook echt als menstruatiekramp aanvoelen met soms ook wat rugpijn. Ik denk ook dat het voorweeeen zijn. Een warme kruik ertegen doet mij goed. Ik vind de term voorweeeen hierbij gewoon verwarrend. Ze komen namelijk niet in golven maar is gewoon een periode van dat gevoel.

11 dagen geleden

Reactie op M225

Ik heb een beetje hetzelfde gehad afgelopen nacht. Licht zeurende harde bui ...
Ik had precies hetzelfde vannacht haha maar overdag helaas weer weggezakt 🙈

11 dagen geleden

Ik heb dit ook maar het zet heltijd niet door vandaag dacht ik ook ff gaat het nu wel echt gebeuren omdat ze wel steeds pijnlijker worden maar helaas ben ook getest op blaasontsteking maar niks uitgekomen zijn voorweeen met harde buiken zij mijn verloskundige

10 dagen geleden

Pfff ik heb de hele nacht last van krampen/weeën(?) gehad. Van 01.30 tot 07.00 de weeëntimer bijgehouden, om de 8/9/10 minuten kwam het weer. Vreselijke nacht.. Herkennen jullie dit in jullie nachten? Noemen ze dit dan voorweeën?

10 dagen geleden

Reactie op atvvo

Pfff ik heb de hele nacht last van krampen/weeën(?) gehad. Van 01.30 tot 07 ...
Ik ook weer indd, maar kan ze niet timen zoals jij zegt...

10 dagen geleden

Ja dat herken ik van mijn eerste bevalling. Heb ik toen 3 nachten gehad voor het echt begon.

10 dagen geleden

Ik heb ook geen time-bare voorweeën gehad. Wel krampen die voor langere tijd aanhouden, maar niks met een piek en dat het weer wegebt enzo. Zorgde bij mij voor al 4 cm ontsluiting voor de bevalling begon, dus het doet wel iets!

10 dagen geleden

Ik ben ook zo benieuwd! 38+4 hier maar al daagen en nachten kramp. Maar wat je zegt ; soms echt constante sensaties, niks om makkelijk te timen. En ik word er ook zelfs wakker van bijv. Maar dan is het opeens weer even weg. Gister voelde ik het ook in mijn rug en werd ik misselijk. Maar ik blijf me afvragen hoe een wee voelt. Ik hoor dan vaak dat je het verschil echt voelt en zodra de regelmatige weeen beginnen dat je dan gelijk wel door hebt dat het begonnen is.