34 Reacties
één maand geleden
Reactie op Liene91
Dit is de slaapgids van slaapt tips voor baby's denk ik!
Ja klopt! Super bedankt!
één maand geleden
Wij hebben het volgende ritme: fles (180ml) om 07.00-11.00-15.00 en 18/19.00. Een groentehapje op een variabel tijdschip (ligt aan slaapjes, normaal rond 16.00) en tussen elke voeding een slaapje wanneer hij moe is. Rond 20.00 naar bed en dan slaapt hij tot ongeveer 06.00!
één maand geleden
Als ik dit zo lees word ik een beetje moedeloos 😔 Mijn zoontje (17 wk) krijgt bv op verzoek en slaapt overdag erg slecht. Soms zelfs helemaal niet, tot een uur of 22:00. Ik probeer hem in slaap te krijgen, wat alleen lukt aan de borst. Zodra ik hem loskoppel of neerleg begint hij met krijsen. Wakker wegleggen is ook meteen een huilbui. Heeft iemand tips? Ik kom zo werkelijk nergens aan toe 😔
één maand geleden
Reactie op aytemin
Als ik dit zo lees word ik een beetje moedeloos 😔 Mijn zoontje (17 wk) kri ...
Oh vreselijk hè dit hadden wij ook. We hebben een andere speen gekocht en deze in doen met in slaap brengen, wat een verademing pff. Eerder sliep hij ook niet voor 22 uur, nu doe ik sinds een week een bedritueel rond 20.30 uur en dat begint te werken! Ik ga hem nu steeds een kwartier vroeger op bed leggen. En 17 weken kan ook slaapregressie zijn hè of een sprongetje daar zit onze zoon nu ook in (16 weken). Wordt snachts weer vaker wakker.
één maand geleden
Reactie op kiki199429
Oh vreselijk hè dit hadden wij ook. We hebben een andere speen gekocht en d ...
Dit is de speen
https://www.bol.com/nl/nl/p/natursutten-rubberen-fopspeen-12-maanden-rond-schild-kers-tuit-2-stuks/9300000075072278/
één maand geleden
Reactie op aytemin
Geen tips maar wel herkenning.. Bij ons zijn de dutjes all over the place en duren ze max 30 minuten. Soms wilt hij dan na 30 minuten al weer slapen, soms na 1,5 uur. De nachten zijn ook rommelig. Met geluk ligt hij om 21:00 uur te slapen en wordt hij 3x wakker voor een voeding en vaker voor het tutje. Om 07:30 weer wakker. De voedingen zijn ook rommelig trouwens. Hij drinkt weinig overdag, en haalt het in de nacht weer in (combi borst en kunstvoeding) 🥲. Een schema is heel ver te zoeken. Ik hoop dat hij uit zichzelf de dutjes langer leert te maken en zelf in slaap leert te vallen want ik ben op 😴🥱
één maand geleden
Reactie op aytemin
Misschien liggend op het grote bed voeden? Zodra hij slaapt eerst voorzichtig je tepel eruit als hij hem nog niet heeft losgelaten. Dan kijken of ie blijft slapen en dan voorzichtig weg sneaken