34 Reacties

één maand geleden

Reactie op ×Jon

Niet per se een boek. Ik heb een pdf bestand gekregen van mijn schoonzus, h ...
Dit is de slaapgids van slaapt tips voor baby's denk ik!

één maand geleden

Reactie op Liene91

Dit is de slaapgids van slaapt tips voor baby's denk ik!
Ja klopt! Super bedankt!

één maand geleden

Hmm geen schema, wel een ritme hier, dag begint tussen 6 en 7.45 dan de borst, binnen 2u weer naar bed, als hij wakker word weer de borst, weer binnen 2u naar bed enz enz enz. Soms vaker de borst. Maar meestal hier 3 slaapjes op de dag.

één maand geleden

Schema: (Eten borstvoeding) 7 uur eten 8.30/9.30 45 min slapen 11 uur eten 12.30/13.00 1.5 uur slapen 15.00 eten 16.30 slapen 45 min 18.00 eten 20.30 eten + slapen Op verzoek maar vaak rond 3u ‘s nachts door 4e sprong

één maand geleden

Reactie op Hebe23

Hier sluit ik me helemaal bij aan haha.
Hier ook

één maand geleden

Wij hebben het volgende ritme: fles (180ml) om 07.00-11.00-15.00 en 18/19.00. Een groentehapje op een variabel tijdschip (ligt aan slaapjes, normaal rond 16.00) en tussen elke voeding een slaapje wanneer hij moe is. Rond 20.00 naar bed en dan slaapt hij tot ongeveer 06.00!

één maand geleden

Als ik dit zo lees word ik een beetje moedeloos 😔 Mijn zoontje (17 wk) krijgt bv op verzoek en slaapt overdag erg slecht. Soms zelfs helemaal niet, tot een uur of 22:00. Ik probeer hem in slaap te krijgen, wat alleen lukt aan de borst. Zodra ik hem loskoppel of neerleg begint hij met krijsen. Wakker wegleggen is ook meteen een huilbui. Heeft iemand tips? Ik kom zo werkelijk nergens aan toe 😔

één maand geleden

Flessen 210ml om 0830, 1230, 1630 en 2030. Dutjes om 0900 - 1100 en om 1400 - 1630. Savons om 2100 naar bed en slaapt dan weer tot 0830.

één maand geleden

Reactie op aytemin

Als ik dit zo lees word ik een beetje moedeloos 😔 Mijn zoontje (17 wk) kri ...
Oh vreselijk hè dit hadden wij ook. We hebben een andere speen gekocht en deze in doen met in slaap brengen, wat een verademing pff. Eerder sliep hij ook niet voor 22 uur, nu doe ik sinds een week een bedritueel rond 20.30 uur en dat begint te werken! Ik ga hem nu steeds een kwartier vroeger op bed leggen. En 17 weken kan ook slaapregressie zijn hè of een sprongetje daar zit onze zoon nu ook in (16 weken). Wordt snachts weer vaker wakker.

één maand geleden

Reactie op kiki199429

Oh vreselijk hè dit hadden wij ook. We hebben een andere speen gekocht en d ...
Dit is de speen https://www.bol.com/nl/nl/p/natursutten-rubberen-fopspeen-12-maanden-rond-schild-kers-tuit-2-stuks/9300000075072278/

één maand geleden

Reactie op aytemin

Geen tips maar wel herkenning.. Bij ons zijn de dutjes all over the place en duren ze max 30 minuten. Soms wilt hij dan na 30 minuten al weer slapen, soms na 1,5 uur. De nachten zijn ook rommelig. Met geluk ligt hij om 21:00 uur te slapen en wordt hij 3x wakker voor een voeding en vaker voor het tutje. Om 07:30 weer wakker. De voedingen zijn ook rommelig trouwens. Hij drinkt weinig overdag, en haalt het in de nacht weer in (combi borst en kunstvoeding) 🥲. Een schema is heel ver te zoeken. Ik hoop dat hij uit zichzelf de dutjes langer leert te maken en zelf in slaap leert te vallen want ik ben op 😴🥱

één maand geleden

Reactie op aytemin

Misschien liggend op het grote bed voeden? Zodra hij slaapt eerst voorzichtig je tepel eruit als hij hem nog niet heeft losgelaten. Dan kijken of ie blijft slapen en dan voorzichtig weg sneaken

één maand geleden

Reactie op MeggieK

Geen tips maar wel herkenning.. Bij ons zijn de dutjes all over the place e ...
Mn baby drinkt overdag ook minder en haalt t snachts weer in. Heeft dat met combi kunst en borstvoeding te maken? Want hier krijgt ze ook een combi

één maand geleden

Reactie op Joure1992

Misschien liggend op het grote bed voeden? Zodra hij slaapt eerst voorzicht ...
Dit werkt bij mij ook!