33 Reacties

4 maanden geleden

Morgen is ons meisje 6 weken en wij brengen haar tussen in principe elke avond tussen 21.30-22.30 naar haar eigen bed

4 maanden geleden

9 weekjes 18:15 18:30 ongeveer. Slaapt tot 6:00 komt rond 2:30 nog voor 1 fles

4 maanden geleden

Op het moment proberen we 20:00-21:00 aan te houden. Vaak heeft ze hiervoor weinig geslapen en is ze rond die tijd echt behoorlijk huilerig en slaapt dan als we haar rustig hebben een hele poos.

4 maanden geleden

Reactie op FBMOP16

9 weekjes 18:15 18:30 ongeveer. Slaapt tot 6:00 komt rond 2:30 nog voor 1 f ...
Bedoel 7:00

4 maanden geleden

Ons kindje is nu 4,5 weken oud en valt meestal ergens tussen 21.00 tot 22.00 in slaap voor de nacht. Dan leggen we hem in de cosleeper

4 maanden geleden

Hoi! Hier bijna 6 weken en tussen 19:00/20:00 valt hij in slaap en maakt dan zijn “ lange uurtjes “ rond 01:30 weer wakker en dan weer netjes om de 3 uur voeden.

4 maanden geleden

Ons kindje is morgen 9 weken oud. Na de voeding van 21:00 gaat ze naar bed en rond 00:00 krijgt ze de laatste ‘droom’ voeding, hierna slaapt ze door tot 06:00

4 maanden geleden

We gaan rond 21.30 a 22.00 uur tegelijkertijd met ons zoontje van 7 weken naar boven. Boven in de slaapkamer de laatste voeding en dan in zijn eigen bedje. Hij blijft dan vaak tot een uur of 08.00 uur rustig liggen (1 voedingsmoment tussendoor). Ik ben bang als we hem eerder naar zijn bedje brengen dat hij dan ook al eerder in de ochtend onrustig is

4 maanden geleden

Ons mannetje is 8 weken oud. Om 22.30 geef ik hem de laatste fles en dan slaapt hij door tot 6 uur/half 7

4 maanden geleden

Bijna 7 weken . Hij gaat meestal rond 8 uur naar bed. Komt ergens in de nacht 1 keer voor een flesje en dan om 6 uur gaat de wekker en is hij meestal ook weer wakker

4 maanden geleden

Onze dochter is 8 weken en gaat tussen 21.00 en 22.00 met ons mee naar boven voor de laatste voeding en dan leg ik haar in het wiegje. Een voeding eerder wil ik binnenkort proberen, maar meestal clustert ze 's avonds en voor kraamvisite ook lullig als ze haar niet zien omdat ze al slaapt.

4 maanden geleden

Hier geven we om 23:00 de laatste fles. 1 van ons is tot die tijd in principe beneden met de baby. Na de fles van 23:00 slaapt ze tot 07:00 en dan maken we haar wakker voor de eerste fles van die dag.

4 maanden geleden

Onze dochter is 9 weken. Gaat rond 8 uur naar bed. Rond 10/11 krijgt ze borstvoeding. Dan rond 1, 3, 6 en 8 uur ook. Als ik andere hier zo lees denk ik wow, onze dochter is thirsty haha. Maargoed, ze groeit goed, slaapt goed en is een hele tevreden baby dus zal wel goed zijn. Misschien dat ze er binnenkort langer tussen laat :)

4 maanden geleden

Reactie op greenriri

Onze dochter is 9 weken. Gaat rond 8 uur naar bed. Rond 10/11 krijgt ze bor ...
Hoi, ben even benieuwd … maak je haar wakker voor de voeding van 10/11?

4 maanden geleden

Reactie op Rilana1991

Hoi, ben even benieuwd … maak je haar wakker voor de voeding van 10/11?
Nee, ze wordt zelf wakker. Heb ook wel droomvoedingen geprobeerd als ze wel sliep, maar dat werkt hier alleen maar averechts. Ik voed vanaf nu altijd op verzoek.

4 maanden geleden

Na het lezen van deze berichten toch even opgezocht of het wel normaal is dat mijn baby elke 2/3uur zich meldt, dus ook ‘s nachts. Ze weet overigens dan wel dat het nacht is dus slaapt na de voeding direct weer in. Maar het is normaal, borstvoeding verteerd sneller en het houdt mijn productie op peil. En het voorziet natuurlijk in de snelle groei en ontwikkeling van de baby op deze leeftijd. Dus als er meer mama’s zijn die dit herkennen… you are not alone en het is heel normaal! :)

4 maanden geleden

Baby 9 weken. Naar bed na de laatste avondvoeding (rond 20u30), ligt vaak nog 1-1,5u wakker in bedje maar ik lig ernaast tot hij slaapt.

4 maanden geleden

Hoe krijgen jullie je baby’s zo vroeg naar bed die van mij is 9 weken slaapt pas tussen 23-24 maar slaapt dan tot 7/7:30. Is dit slecht

4 maanden geleden

Reactie op greenriri

Na het lezen van deze berichten toch even opgezocht of het wel normaal is d ...
Dank! Ik heb meestal nog iedere 3 uur een voeding inderdaad. Ik doe in zekere zin dus ook niet aan "naar bed brengen" . Ze slaapt nog vaak bij ons of in de box

4 maanden geleden

Reactie op greenriri

Na het lezen van deze berichten toch even opgezocht of het wel normaal is d ...
Fijn dit berichtje! Hier kindje van 9 weken die ook gewoon ‘s nachts na 3 uur komt