33 Reacties
4 maanden geleden
Leuk alle ervaringen te lezen.onze kleine zes weken nu Vind het soms echt lastig te weten wat het beste is. Hier snachts bv ( en overdag) om de drie a vier uur. Op verzoek maar heb nog niet echt een ritme ontdekt of kunnen creëren . Snacht valt hij wel sneller in slaap dan voorheen.minder last van krampjes maar nog steeds uur ong bezig voordat hij weer slaapt . Doen jullie ook luier snachts? Hier heeft hij steeds poepluiers na bv, vind het ook zo wat dit niet te verschonen.mja wordt wel steeds wakker van. Best slopend die nachten. Met warme weer beetje aan stoeien met kleertjes.te warm/ koud. Als ik alleen thuis ben ist dan soms meer overleven ipv roze wolk.
Onze kleine ook recent goed ziek geweest, paar dagen opgenomen.bleek corona. Dachten ze in eerste instantie niet aan,dus diagnose later dan nodig.met achteraf onnodig antibiotica. Mocht je kleintje of jezelf koorts krijgen,wees hier dan allert op.!
4 maanden geleden
Reactie op hcan
Hoe krijgen jullie je baby’s zo vroeg naar bed die van mij is 9 weken slaap ...
Onze baby van 8 weken slaapt ook pas rond 23:00-00:00 en dan vaak tot een uur of 6:00. Juist tussen 21:00 en 00:00 heeft hij z’n onrustige uurtjes. Na de voeding van 6:00 uur gaat hij dan wel weer vaak nog 2-3 uurtjes slapen
4 maanden geleden
Reactie op hcan
Hoe krijgen jullie je baby’s zo vroeg naar bed die van mij is 9 weken slaap ...
Haha, ik vraag me juist af hoe jullie je baby’s zo laat naar bed krijgen. Die van mij valt om 20:00 in slaap en komt dan om 01:30 weer en dan om de 3 uur weer.
Zou liever mijn avond terug hebben en dat hij slaapt van 22/23 tot 05/06…
Het is denk ik altijd wel wat… 😅
4 maanden geleden
Rond 11u als we zelf ook gaan slapen. Vaak slaapt hij in de avond ook wel, maar gewoon beneden bij ons of in de box. Soms is hij s avonds onrustig en slaapt dan amper. S nachts laat hij zo'n 6u tussen zn voeding, dus meestal wil hij rond 5u weer drinken. Dan slaapt hij tot een uur of 7 en wordt dan tevreden wakker. Hoeft dan nog niet te drinken oid maar wil er wel gezellig bij zitten als we ontbijten met onze peuter voor hij naar de peuterspeelzaal moet
4 maanden geleden
Die van mij is vanavond voor het eerst naar bed gegaan om 8 uur i.p.v. met ons mee (rond half 11). Ik merkte dat hij steeds vaster en eerder sliep in de avond op me, schrok van geluidjes en dan echt een beetje bozig werd. Hij was er echt aan toe om al eerder op bed te liggen, maar deze mama nog niet en nu staar ik me suf naar de camer hahahaah. Stom he?
4 maanden geleden
Baby 4 weken
Om 8u op bed (eigen bed en kamer), 1 fles om 02:00 en dan rond 6 in de ochtend weer wakker
4 maanden geleden
Onze dochter valt de laatste dagen rond 20/21 in slaap bij ons. Tot nu toe sliep ze dan rond de 5 uurtjes.Nu zitten we eraan te denken om haar om 23 wakker te maken voor de laatste voeding. Kijken hoe ze dan de nacht doet. We leggen haar nog niet in haar eigen bedje, ze is nu 5 weken, maar willen dit binnekort proberen. Maken jullie je kindjes ook wakker voor die laatste voeding? Tot nu toe doe ik bv op verzoek en vind het nog beetje spannend om haar wakker te maken
4 maanden geleden
9 weken oud
21.45 laatste voeding
Daarna naar bed
Slaapt dan tot 3.30
En daarna tot 5.30/6 30
4 maanden geleden
Ons zoontje is 7 weken en is in de avond vaak een paar uur wakker en bij ons beneden. Meestal kan ik hem ergens tussen 22u en 23u in de co-sleeper te slapen leggen. Soms komt hij in de nacht nog voor een voeding (of 2) en soms slaapt hij door tot een uur of 6. Zit nog niet echt een patroon in.
4 maanden geleden
Reactie op 2021babynovember<3
Baby 4 weken
Om 8u op bed (eigen bed en kamer), 1 fles om 02:00 en dan rond ...
Die van ons gaat rond 19.00u naar bed. Ook 4 weekjes oud, drinkt rond 1830, 23.30, 3.00 en 6.00. Clustert die van jullie s'avonds omdat die zo lang doorslaapt?