6 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb dit toevallig afgelopen week gevraagd aan mijn cb! Mijn dochtertje is ook 9 weken en weegt 6355, ook erg aan de hoge kant dus en ze is 60,5 cm lang.
Mijn dochtertje drinkt ook 6 flesjes van 150 + 5 schepjes. Wij mogen overdag gaan proberen 4 uur tussen de flessen te laten ipv 3 uur en mogen een fles (bij voorkeur laatste avond fles) 180 + 6 schepjes geven. Dat 4 uur er tussen en 180+6 tijdens laatste avond fles is nog niet gelukt.
In dochtertje sliep altijd van ongeveer 23.30 tot 05.00/06.00 en afgelopen week ineens 2 x van 21.45 tot 09.00, dus 10 uur achter elkaar.
Nu zei het cb dat 10 uur in de nacht achter elkaar ongeveer wel de max is voor deze leeftijd om die suiker spiegel te behouden!
4 maanden geleden
Ik heb hier precies hetzelfde, die van ons 9 weken en opeens heel veel slaap. Sinds we haar in eigen bedje hebben gelegd bslaapt ze vanaf ong 2000/2100 tot 0300 dan voeden en dan weer van ong 0400 tot de ochtend. De een keer 0600 andere keer 0730.... Ik geef bv dus mijn borsten staan op spanning als er uurtje worden overgeslagen hahah...ik meen dat het na 9 weken niks meer uitmaakt hoelang ze slapen, zolang ze maar genoeg plasluiers hebben en tevreden zijn. Ik denk dat dit ook een uitwerking is van de sprong die wij hebben gehad tussen week 6-8 en al haar buikkrampen die nu ook minder lijken te worden... Maar toch lees ik even mee hoe andere moeders het doen....
4 maanden geleden
Mijn dochtertje slaapt trouwens sinds week 6 ‘door’ (tot 05.30 ong) en ging steeds langer doorslapen. Nu de afgelopen 4 nachten is het ineens drama.. drama met naar bed doen, drama met nacht voedingen ineens weer enz. 😭
4 maanden geleden
Onze dochter van 9 weken slaapt ook lekker door vanaf de laatste fles 23:30 tot 07:00/07:30 en dit mocht van de cb, die vertelde mij dat het afhangt van het gewicht per kilo is twee uur slaap max. Onze dochter is 5120 dus mag max 10 uur ,maar ik vind dit al heel wat dat ze zo lang slaapt ze meld haar vanzelf maar maak het nooit later als 08:00 zo hou ik het ritme er mooi in.