5 Reacties

25 dagen geleden

Ik lees even mee, zelfde hier!

25 dagen geleden

Misschien kan je bij hem blijven zitten met een hand op zijn buikje? Van wiegen naar helemaal alleen in slaap vallen is misschien een te grote stap. Ik heb nooit gewiegd. Onze baby valt in slaap met onze hand op haar buikje. Soms is dat in 2 minuten en soms duurt het een heel uur (omdat ik haar te vroeg naar bed heb gebracht). Als ze echt gaat huilen en het speentje uitspuugt dan til ik haar op. Loop ik even twee minuten op en neer en dan leg ik haar weer neer en hand weer op het buikje

25 dagen geleden

Ik volg ook!

25 dagen geleden

Ik leg haar vaak op mij, maar niet wiegen enzo. Gewoon chillen. Nu kan ze daardoor vaak gewoon zelf in slaap vallen en anders even op mij liggen en dan is ze ook binnen 10 minuten weg. Ik vind een uur persoonlijk wel te veel, vaak geef ik het na een halfuur op. Geef ik nog borstvoeding of knuffelen of samen op bed chillen

25 dagen geleden

Het kan ook dat je hem wakker houdt door er juist elke 5 minuten naar hem toe te gaan. Kan best zijn dat hij steeds bijna slaapt en dan weer meer wakker wordt doordat jij komt en hem een speen geeft. Als hij niet echt huilt, zou ik eens proberen om weg te blijven. Sommige kindjes hebben het jammeren nodig om prikkels te verwerken en vallen daarna in slaap. Zolang het niet (lang) echt huilen is kan het geen kwaad