17 Reacties

vorig jaar

Ik kwam afgelopen weekend tot precies dezelfde ontdekking! Ben benieuwd wat anderen hiervoor voor oplossing hebben

vorig jaar

Ik heb de co sleeper ook gebruikt bij mijn zoontje en heb gewoon normale wieg hoeslakens gebruikt. Die passen prima hoor.

vorig jaar

Ik heb de co sleeper ook gebruikt bij mijn zoontje en heb gewoon normale wi ...
Ik deed er een wieghoeslaken omheen van de prenatal, en die is veelste klein voor het matrasje. Hij stond helemaal hol haha. Ik denk dat jij dan toch een andere maat hebt?

vorig jaar

Van meyco hebben ze wel in die maat als het goed is, 2 jaar geleden heb ik die er bij gekocht

vorig jaar

Reactie op Dadinda

Ik deed er een wieghoeslaken omheen van de prenatal, en die is veelste klei ...
Oh echt? Wat gek! Ik heb even het label gecheckt. Ik heb hoeslakens van Jollein, de afmeting is 40x80/90. Die passen er prima omheen, de moltons ook trouwens.

vorig jaar

Van meyco de co-sleeper formaat, hebben ze ook matrasbeschermers van en passen perfect

vorig jaar

Oh echt? Wat gek! Ik heb even het label gecheckt. Ik heb hoeslakens van Jo ...
Die passen inderdaad heel mooi bij jou. Bij mij was het een lachwekkend gezicht. Ik ga zo de afmetingen eens goed opmeten..

vorig jaar

Bedankt voor jullie reacties:)

vorig jaar

Ik heb gehoord dat die hoezen voor een verschoonkussen er ook prima omheen passen, zelf nog geen ervaring mee maar misschien wel waard om eens te kijken wat de afmetingen daarvan zijn.

vorig jaar

Ik heb om te testen wieghoeslakentjes van de Hema gekocht en dit ging prima! Had ook al 2 originele voor de Tori voor 33 euro dus achteraf zonde geld 😅

vorig jaar

Ik gebruikte altijd de aankleedkussenhoezen en werkte perfect dus ga ik nu weer doen!

vorig jaar

Ik gebruikte altijd de aankleedkussenhoezen en werkte perfect dus ga ik nu ...
Van een bepaald merk?

vorig jaar

Wij hebben deze cosleeper ook en we hebben gewoon wieghoeslakens gebruikt. Er zijn ook hoeslakens in 50x90 cm, die zouden ook moeten passen!

vorig jaar

Precies dezelfde co sleeper en heb gewoon wieg hoeslakens. Paste hier prima vorige kindje. Ga ik nu weer doen

vorig jaar

De hoeslakens (41x75 cm) van de IKEA passen ook goed en hebben ze in printjes verkrijgbaar :)