22 Reacties
10 dagen geleden
Ik verschoon me baby nogsteeds voor of na elke voeding, makkelijk wel 10 keer per dag ze is bijna 6 maanden.
Eigenlijk zodra ik een blauwe streep zie, verschoon ik der. Alleen in de nacht verschoon ik niet tenzij ze gepoept heeft dat check ik wel altijd.
10 dagen geleden
Hier verschonen we hem ook denk ik 3 keer per dag. Dat gaat prima hier 😋 en uiteraard vaker als hij gepoept heeft!
VRIEND
10 dagen geleden
5 maanden. 4-5x plus poepluiers vaak ook nog eens 2-3x per dag 😅
10 dagen geleden
Ik verschoon echt super vaak, sowieso voor en na slaapjes, direct wanneer er is gepoept en eigenlijk ook wanneer ik die blauwe streep gezien heb. Ik kan het dan niet laten zitten, vind het toch een vies idee. En 's nachts ben ik ook weer gaan verschonen omdat hij in de ochtend steeds nat wakker werd.
9 dagen geleden
Reactie op saffiee
Ik verschoon echt super vaak, sowieso voor en na slaapjes, direct wanneer e ...
Hier hetzelfde. Wij zitten al op 3 luiers in 1 ochtend. Mijn baby poept ook enorm veel (volledig bv)
9 dagen geleden
Reactie op saffiee
Ik verschoon echt super vaak, sowieso voor en na slaapjes, direct wanneer e ...
Ik zit ook wel aan de 6 tot 8 keer per dag denk ik. Bij het wakker worden, vóór ieder slaapje, uiteraard bij een poepbroek en dan soms ook nog eens tussendoor. En dan bij het naar bed gaan weer. Luiers absorberen dan wel prima, maar ze zitten dan toch met hun huid tegen de urine, vind dat ook niet helemaal fris.
9 dagen geleden
Ik ook maar een paar keer per dag. 3-4x denk ik en geen last van uitslag of niks. Is toch prima lijkt me? Doe vooral wat goed voor jou voelt. Voor de een is dat 8x, de ander vind 3x genoeg.
De mijne poept ook maar 1x per 4 dagen, iedere baby is anders.
8 dagen geleden
Reactie op Babymees
Voor ieder slaapje en erna als die streep weer blauw is. Dus zeker 4-5 x pe ...
Mag ik je ongevraagd advies geven? Bv baby’s poepen idealiter ergens tussen de 5 keer per dag en eens in de 5 dagen. Mogelijk mist je baby specifieke zuurvormende darmbacteriën. Een baby probiotica (bio kult of laveen) kan helpen :)