16 Reacties
één maand geleden
Ik denk dat onze meiden ongeveer even oud en groot zijn. Die van ons drinkt al een tijdje 4 flessen van 210+7 en doet ook oefenhapjes.
Moet zeggen dat ze nu een week vaak een gedeelte laat staan... Maar daarvoor dronk ze het gewoon altijd op!
één maand geleden
Hoi, onze man is een grote eter, hij is ook zeker 7,5 a 8 kg en heel lang 71 cm
Hij krijgt 5 flessen 210+7, soms komt hij snachts eerder voor een fles, dit proberen we uit te stellen zodat hij alsnog 5 flessen op 24 uur heeft.
Hij drinkt niet altijd alle flessen helemaal leeg.
Oefen hapjes zijn we net mee gestart zijn nog geen succes 😅
Je kan overigens ook eerder een afspraak maken bij het CB! Gewoon even een check up
één maand geleden
5 maanden oud en 6,8 kg. Ze krijgt 4 flessen van 210 + groentehapje en fruithapje
één maand geleden
Mijn zllmtje vn 4 maand denk nu boven de 8.5 kilo ookal in maatje 74 drinkt smorgens 210 dan 2 flessen van 180 rn laatste fles van 250 dit gat eug al weken goed ook groente en fruit oefenen we al ff mee hij slaapt meestal van 20.00 tot 8.30 is eig booit wakker snachts dus hebben wel mazzel is n makkelijk ventje
één maand geleden
Reactie op Aurora1
Die van ons drinkt best weinig als ik de rest zo lees.. Hij zit wel gewoon ...
Die van ons ook. Volgens mij is 120-140 op deze leeftijd best normaal hoor!
één maand geleden
Reactie op langnekoor
Die van ons ook. Volgens mij is 120-140 op deze leeftijd best normaal hoor! ...
Ja ze zeiden bij CB dat ze MEESTAL wel op meer ml zitten, maar dat het ook normaal is dat hij wat minder drinkt, zolang ze maar lekker op gewicht blijven. Maar je leest vaak dat ze 180ml drinken of meer, maar voor elke mama ; als ze minder drinken is het ook oke 😘
één maand geleden
Reactie op Aurora1
Ja ze zeiden bij CB dat ze MEESTAL wel op meer ml zitten, maar dat het ook ...
Ja en volgens mij sws bij bv+
één maand geleden
mijn dochter van 4 maandjes (ongeveer 7 kilo) drinkt op de opvang 150 cc afgekolfde melk om de 3/4 uur
ze krijgt ook groenten en fruit hapjes tussendoor
thuis krijgt ze gewoon aan de borst dus dan weet ik niet hoeveel ze drinkt. ze zit met de nacht erbij ongeveer op 7 voedingen
één maand geleden
Hier 5 maanden en 7.2 kilo.
Ze drinkt 5x 180 per dag. Had eerst 4x 180 maar nu komt ze weer elke 3 uur ipv 4 uur (geen nachtvoedingen meer dus 7:00, 10:00, 13:00, 16:00, 19:00)
Dus is dus een liter met poeder erbij! CB gaf bij mij aan dat ik niet meer moest gaan ophogen omdat ze langzaam naar vaste voeding gaan (ookal mocht dat nog geen flessen gaan vervangen natuurlijk) ze drinkt al haar flessen altijd leeg