4 maanden, kreeg eerst 4x210 maar zit nu al twee weken in een hele slecht periode met drinken en drinkt nu niet eens flessen van 180 leeg (laat gemiddeld 40cc staan)
Oh echt? Toevallig! Ik had gisteren een topic geopend die heet:‘Lastige per ...
Ah, ik heb het topic even gezocht en gelezen! Maar dat herken ik dan weer niet (meer). Onze dochter is nu 21 weken en wel echt uit de sprong en slaapregressie (het gedrag wat jij beschrijft had ze toen wel echt). In de tussentijd is alles weer ‘normaal’, behalve het drinken. Succes daar!! Het wordt echt weer beter 🤗
En komen jullie kindjes niet meer in de nacht voor een voeding? Of avondvoeding (22.00-23.00 uur).
Krijg met onze meid lastig 5x 150 en ze is 4.5 maand..
En komen jullie kindjes niet meer in de nacht voor een voeding? Of avondvoe ...
Onze dochter nu 5,5 maand drink 5x150 ook niet op. Groeit wel volgens het gemiddelde lijntje. Ze krijgt om 22 uur de laatste fles en om 6 uur de eerste. Wordt zelden s nachts wakker.
Hier dronk hij eerst 5 of 6 x 165a180 en kwam 1 maar vaak 2x per nacht. Toen opeens naar 4x 210 en nu slaapt hij sinds ruim week door (durf het nooit hardop te zeggen 🤣)
En komen jullie kindjes niet meer in de nacht voor een voeding? Of avondvoe ...
Onze meid slaapt al 2 maand door🫣 ze krijgt rond half 8 de laatste fles en ik maak haar in de ochtend weer wakker rond 7. Als ik haar laat liggen komt ze pas rond een uur of 9 a half 10.