10 Reacties

2 maanden geleden

Onze man drinkt snachts nog 150+5 eigenlijk is dat de 5e voeding. Maar hij heeft het echt nog nodig.

2 maanden geleden

Heb ergens gelezen dat je het ook in kleine stapjes kan afbouwen

2 maanden geleden

Onze zoon krijgt zijn laatste voeding om 19.00 uur 210cc en slaapt dan tot 07.00 uur. In twee dagen was hij van z’n nachtvoeding af door hem minder voeding te geven en zijn speentje.

2 maanden geleden

Reactie op Claudia.

Onze zoon krijgt zijn laatste voeding om 19.00 uur 210cc en slaapt dan tot ...
Dat probeer ik ook al 2 a 3 weken alleen kleine heeft nog echt de nachtvoeding nodig vraagt hier echt om..minderen heeft vooralsnog geen resultaat

2 maanden geleden

Cb zei tegen mij dat nachtvoeding tot 9 maanden grwoon nog normaal en nodig kan zijn. Mijn oudste kwam vanaf 6 weken al niet meer voor nachtvoedingen, dus vandaar dat ik het na vroeg. Met een beetje pech drinkt de jongste nu 1 a 2x per nacht 150 helemaal leeg. En overdag drinkt hij er ook gewoon 4. Ophogen overdag heeft geen zin, dat drinkt hij niet. Dus even accepteren dat het zo is 🙈. De 1 L regel is trouwens ook alweer onderuit gehaald. Dus daar ook geen zorgen over maken

2 maanden geleden

Reactie op ingele88

Dat probeer ik ook al 2 a 3 weken alleen kleine heeft nog echt de nachtvoed ...
Dan moet je dat ook zeker nog niet doen. Ze laten het zelf merken als ze het niet meer nodig hebben. Hoeveel krijgt de kleine overdag?

2 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Cb zei tegen mij dat nachtvoeding tot 9 maanden grwoon nog normaal en nodig ...
Vind het ook niet erg dat ze komt ze is pas 4 maandjes. Dus heeft het nodig..alleen had het idee dat het voor de nachtvoeding toch iets te weinig nog is voor haar...nadeel is ze zit nu in haar 4e sprong en heeft ook weer krampjes en poept weer slechter🙈 dus weet nu niet wat verstandig is

2 maanden geleden

Reactie op Claudia.

Dan moet je dat ook zeker nog niet doen. Ze laten het zelf merken als ze he ...
Overdag 4 x 200

2 maanden geleden

Reactie op Claudia.

Onze zoon krijgt zijn laatste voeding om 19.00 uur 210cc en slaapt dan tot ...
Dit werkt bij ons echt niet, dan wordt ze gewoon elk uur wakker. En als ze wel werkt is het bij het wakker worden echt krijsen van de honger. Dus wij hebben er maar gewoon aan toe gegeven dat ze echt nog die extra nachtvoeding wil. Over het algemeen slaapt ze daarna weer goed in en ook lang

2 maanden geleden

Ik zou gewoon geven wat je kindje nodig heeft. Ze gaan vanzelf wel eens doorslapen.