28 Reacties
één maand geleden
Reactie op BrittWigink
Hebben tijdje in ziekenhuis gelegen en daar zeiden ze dat, ik geef dus vana ...
Ahh oke!!
één maand geleden
Reactie op Lace
Ik heb laatst een webinar van Teddy Roorda gevolgd over moedermelk in de ki ...
Oh dit is fijn om te lezen zeg. Dat ga ik meteen meegeven aan ons kdv. Ik ben natuurlijk blij dat ons zoontje daar geen honger lijdt, maar ze geven zo over de tijd dat hij daar is 09:30 - 18:00 uur 500 a 600 ml. Ik vind dat eigenlijk wel erg veel en kan dat overdag niet bij kolven op m’n werk… hij drinkt ook meteen weer bij mij thuis, dan in de avond rond 23:00 uur, rond 03:00 uur en rond 07:00 uur ook bij mij. Hij heeft dus thuis ook nog 4 voedingsmomenten op de dagen dat hij naar het kdv gaat…
21 dagen geleden
Mijn zoontje is van 25 mei, drinkt uit een fles makkelijk 180/200 ml afgekolfde melk, soms wil die zelfs nog meer maar dat geef ik niet omdat ik bang ben dat ik zn maagje daarmee oprek. Ze mogen tussen de 140/200 ml drinken en idd met borstvoeding kan je ze niet echt heel erg overvoeden omdat je melk precies aanmaakt wat hij/zij nodig heeft. Aan je borst drinken ze waarschijnlijk idd minder want ze moeten meer moeite doen en worden sneller moe als met een flesje. Misg een idee om ijsblokjes uit de vriezer mee te geven met jou melk dat als ze te weinig hebben ze dat gedoseerd eruit kunnen halen voor hem. Dan verspillen ze niet veel melk en kan die altijd meer krijgen als het nodig is!