16 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op sarahyade
Welke voeding gebruik je?
Kruidvat eigen merk. Daar twijfelen we dus ook al over om over te gaan naar wat anders.
4 maanden geleden
Speelt dit al langer of een paar dagen? Mijn meisje heeft soms ook even behoefte aan vaker de fles op een dag (niet per se meer melk). Dan lees ik dat ze weer in een of andere sprong zit en dan denk ik: oh, dat verklaard een hoop. 😅
Wil je baby echt drinken? Of is het zuigbehoefte? Of ‘verveling’? Mijn ligt ook wel eens te spartelen naast mij op de bank. Ik heb een voedingskussen gekocht van de IKEA (zijn lekker stevig) en daar oefent ze ‘tummytime’ op. Kijken naar zwart wit plaatjes etc. Daarna valt ze vaak in slaap door de inspanning.
Als je echt twijfelt zou ik naar het inloopuur van cb gaan. ☺️
4 maanden geleden
Reactie op sarahyade
Onze baby is ook hongerig. Wij gebruiken nu nutrilon content. Dit vult meer ...
Oke! Jullie kindje last gehad van krampjes toen je overging? Welke voeding gebruikte jullie hiervoor?
4 maanden geleden
Reactie op Renaissance
Speelt dit al langer of een paar dagen? Mijn meisje heeft soms ook even beh ...
Al best een tijdje. Als hij de fles ook niet krijgt begint hij gewoon te krijsen. Je hoort ook z'n buikje van de honger zegmaar.
Zuigbehoefte is ook extreem idd maar de speen spuugt hij dan heel snel uit en laat weten dat dat de verkeerde speen is 🤣
Ik denk niet dat het een sprongetje is of hij moet erin zijn blijven hangen haha..
Hij slaapt ook super slecht, hij is overdag meer wakker dan hij slaapt. Dus misschien heeft het daar ook wel wat mee te maken maar ik denk als hij moe is van de fles en lekker voldaan is dan zou hij toch ook lekker in slaap moeten vallen. En dat is dus overdag bijna nooit t geval.
2 maanden geleden
Reactie op sarahyade
Onze baby is ook hongerig. Wij gebruiken nu nutrilon content. Dit vult meer ...
Ik las je bericht dat jullie kindje nu Nutrilon content voeding krijgt. Hebben jullie dit schepje voor schepje geïntroduceerd? En hoe reageerde jullie kindje erop? Dankjewel alvast!
2 maanden geleden
Reactie op xmarloesvo
Ik las je bericht dat jullie kindje nu Nutrilon content voeding krijgt. Heb ...
Slecht!! Veel meer kramp. Eerst reageerde hij goed, toen ik dus reageerde op dit bericht.. hij was aan het krijsen van de pijn.
We zijn overgestapt naar Omneo1. Dit werkt perfect! Wij doen nu 2 schepjes daarvan gemixt met normale nutrilon
2 maanden geleden
Reactie op sarahyade
Slecht!! Veel meer kramp. Eerst reageerde hij goed, toen ik dus reageerde o ...
Oh wat vervelend en sneu.. is de Omneo ook voor hongerige kindjes? Mag ik vragen op hoeveel voedingen jullie zitten en hoeveel jullie kindje weegt ongeveer?
2 maanden geleden
Reactie op xmarloesvo
Oh wat vervelend en sneu.. is de Omneo ook voor hongerige kindjes? Mag ik v ...
En niet perse! Meer voor buikkrampen, maar hij reageert er zo goed op. Het is wel dikkere voeding en de ggd geeft aan dat dit ervoor zorgt dat het kindje wel verzadigd raakt.
2 maanden geleden
Die van ons krijgt Nutrilon Duo balans vanwege de afgekolfd moedermelk die hij nog krijgt. We gaan meer flesvoeding geven want dat valt zwaarder. Bij het consultatiebureau gaf de arts als tip Nutrilon Forte als de baby nog meer voeding wil en moeilijk doorslaapt. Misschien is dit nog een idee?
2 maanden geleden
Hier ook en ik heb het altijd gegeven. Zat ook altijd te puzzelen maar gewoon geven en ophogen als het nodig is. Bij ons word het nu ook minder dus uiteindelijk valt alles weer op zn plek