10 Reacties

één maand geleden

Mijn dochet doet dit ook alleen maar, als ze op haaar rug ligt komt ze tot het midden omhoog met dr hoofdje

één maand geleden

Hier ook ineens erg! (Van eind mei) wil echt niet in box/wagen plat liggen ook. Vroeg mij ook al af waarom ze dat doet. Ze is ook zo onrustig deze dagen.

één maand geleden

Ja hier ook sinds iets meer dan een week. Heb het idee dat hij het doet om dan meer van de wereld om zich heen te kunnen zien.

één maand geleden

Rolt ze al? Bij mijn beide zoontjes was deze baby sit up het teken dat ze gingen rollen

één maand geleden

Hier doet onze zoon dat ook, hij krijgt fysiotherapie dus ik heb het haar gevraagd wat dat is. Ze zegt dat rond de leeftijd van 4 maanden de baby gaat starten met echt alle lichamelijke ontwikkelingen. En ze de buikspieren ontdekken en zich sterk maken. Ze noemde het ook wel, ze gaan vlammen haha. Was volkomen normaal kan helemaal geen kwaad en lekker laten gaan. Ze zei sommige ouders verwarren het met oo het wilt dan zitten en dat is het niet het is echt het aangaan van de spieren voor de ontwikkeling

één maand geleden

Hier ook. Als ze in de maxicosi zit doet ze haar hoofdje naar voren

één maand geleden

Hier ook! Ze is vandaag 20 weken en ik denk dat ze het inmiddels al zo’n 5 weken doet. Inclusief tongetje dat naar buiten komt als ze zich opricht 😂

één maand geleden

Hier zelfde met 3,5 maand! Heerlijk om hierboven te lezen dat ze dan gaan "vlammen" haha. Ik ben benieuwd!

één maand geleden

Onze zoon is dit gaan doen in combinatie met rollen, fysio zegt inderdaad net als hierboven dat dit helemaal bij deze ontwikkelingsfase hoort 😄💪🏼

één maand geleden

Bedankt iedereen voor de reacties!