5 Reacties

8 dagen geleden

Dat is, als ik het goed heb, omdat ze zichzelf kalmeren voordat ze gaan slapen. Om lekker te gaan liggen.

8 dagen geleden

Het ziet er wat gek uit als een baby met zijn hoofd heen en weer beweegt. Schudt jouw baby met het hoofd in bed? Dit is vaak een teken dat je baby zichzelf probeert te kalmeren en zoekt naar de juiste slaaphouding. Het bewegen van het hoofd is in principe onschuldig en gaat vanzelf over. stond op internet Er zijn meer topics over geschreven misschien dat je daar wat aan hebt?

8 dagen geleden

Die van mij deed dat ook een weekje ongeveer. Nu doet hij het niet meer. Is volgens mij normaal in deze fase.

8 dagen geleden

Mijn zoontje doet het regelmatig in zijn slaap.. is beetje zijn manier op slaapjes te koppelen, hij kalmeert zichzelf daarmee denk ik! Het is in elk geval onschuldig, komt vaak voor en gaat vanzelf weer over!

5 dagen geleden

Bij ons deed ze dat een paar dagen bij wakker zijn, met een grote glimlach op haar gezicht: ik denk dat ze het komisch vond om de wereld zo te zien (ander besef of waarneming). Ze heeft ook ineens iets met schaduwen 🤭