6 Reacties

4 maanden geleden

Volgens mij zijn de schilfers berg. Komt door het niet goed droogmaken van de huid. Hier hielp het om dagelijks haar gezichtje even in te smeren met olie op een hydrofiele doek en dan licht wrijven over de schilfers. Ook vond ik dat haar baby acne aanzienlijk minder werd toen ik haar dagelijks 1x insmeerde met olie al lees ik online dat het de poriën verstopt en het zou kunnen verergeren.

4 maanden geleden

Had ons dochtertje ook! Hoort er helaas ook bij, haar hele oortjes zaten onder de gele korstjes en ook onder haar neusgaten. Ook had ze super veel baby acne en dat word nu eindelijk minder (donderdag is ze 6 weken) Toen ik bij het cb was voor de reguliere eerste afspraak zei ze dat dat ook een baby huidkwaaltje was!

4 maanden geleden

Reactie op Zoë97

Had ons dochtertje ook! Hoort er helaas ook bij, haar hele oortjes zaten on ...
Heb je nog iets gesmeerd? Ik lees overal dat ik niks mag smeren, alleen het ziet er zoo droog uit

4 maanden geleden

Reactie op CiskaK

Volgens mij zijn de schilfers berg. Komt door het niet goed droogmaken van ...
Dankje voor je reactie! heb je nog een speciaal soort olie gebruikt?

4 maanden geleden

Reactie op xxxnik

Dankje voor je reactie! heb je nog een speciaal soort olie gebruikt?
Babyolie van Zwitsal, puur omdat ik dit toevallig had liggen 😂 gelukkig is het goed uitgepakt en ik gebruik het nog elke ochtend. Gewoon een klein beetje op een doekje doen en dan pas op het gezichtje, na 2 dagen waren de schilfers en de droge huid hier weg.

4 maanden geleden

Reactie op xxxnik

Heb je nog iets gesmeerd? Ik lees overal dat ik niks mag smeren, alleen het ...
Ja het was zo droog ook! Wij hebben vettende creme van Dr Leenarts en ik vond het juist verbeteren met af en toe smeren!