6 Reacties

3 maanden geleden

Osteopaat bezoeken? Misschien iets in de rug of nekje dat niet goed zit.

3 maanden geleden

Mijn dochter was tot een week of 11 ook voornamelijk huilerig, ontevreden en heeeel veel wakker. Je kon haar met bijna niets tevreden krijgen en ook ik was blij als het 2230 was, want dan ging ze iig lekker slapen.. Inmiddels is ze (nu 13,5 weken) veel meer tevreden en speelt ze zelfs af en toe in de box. Mogelijk heeft de tijd haar gewoon goed gedaan, maar we hebben ook sinds 2 weken een Baby Bjorn wipstoel en ik moet echt zeggen, wat een uitkomst!! Hier kan ze zich nu rustig een half uur in vermaken (eerder kon dit nooooit en in andere (goedkopere) wipstoeltjes ook niet. Daarbij letten we heel goed op slaapsignalen en wakkertijden en het slapen overdag gaat ook steeds ietsjes beter!! Houd hoop!!

3 maanden geleden

Mijn oudste dochter was ook een huilbaby. Heel pittig dus ik vind het echt naar voor je :(. Maar er komen betere tijden! De eerste 4 maanden vond ik zo intens en vermoeiend, daarna werd het heel snel veel beter. Zij kreeg nutrilon pepti in combi met johannesbroodpitmeel. Dat hielp wel een beetje, ze was zo'n 11 weken toen we daarmee begonnen.

3 maanden geleden

Volg

3 maanden geleden

Reactie op Jessara

Osteopaat bezoeken? Misschien iets in de rug of nekje dat niet goed zit.
We lopen al bij fysio omdat haar nekje vast zat waardoor ze niet naar links kon kijken dit is losgemaakt 1 maand geleden waardoor ze al beter beweegt

3 maanden geleden

Ik zou ook naar een osteopaat gaan. Osteopaat en fysio kunnen naast elkaar overigens. Bij beide gewoon even aangeven dat je ook het andere bezoekt (heb dat zelf ook beide gedaan tijdens de zwangerschap). Een osteopaat kan ook voelen of er spanning zit op bepaalde spieren die bv de slokdarm beïnvloeden (verborgen relfux) of de darmen ofzo waardoor ze pijn heeft en wat je niet meteen merkt/ziet