Hoi allemaal,
Inmiddels ben ik 4,5 week de trotse mama van een zoontje. De eerste 2 weken was het een hele rustige, tevreden baby. Hierna begonnen ineens de krampjes en daarmee ook het huilen.
Nu is hij sinds week 3 echt ontroostbaar geworden. Ik heb het idee dat de krampen minder zijn geworden (is niet meer zo aan het strekken met zijn benen), maar dat hij wel last heeft van reflux.
Regelmatig horen we hem nog een uur na de voeding slikken, of hij geeft ineens best veel over. Deze spuug is laatste tijd ook heel dik, alsof het al n tijdje in de maag heeft gezeten.
Omdat mijn zus haar baby veel baat heeft gehad bij een osteopaat, besloot ik daar niet te lang mee te wachten en ook te proberen.
Maar nu is het sinds afgelopen woensdag alleen maar erger geworden. Hij slaap niet meer in bed of wagen, alleen op ons of in de draagzak. Ook snachts. Hij kan dan een uur (al wiebelend en lopend) in slaap vallen en inééns met een brul weer wakker worden en overstuur zijn (terwijl hij niet plat ligt oid).
Ook wil hij ineens stipt om de 2 uur drinken, terwijl dit ook standaard 3 uur of langer was. Ik ben bang hem een beetje te overvoeden, maar als hij zo overstuur is, is voeden het enige wat even helpt. Ik geef borstvoeding trouwens.
Al met al begint de moedeloosheid (en vermoeidheid) redelijk toe te slaan en weet ik gewoon niet meer wat er aan de hand is, omdat het huilen steeds op random momenten start. Ook is dit heel de dag en nacht door waardoor je niet even een reset momentje hebt.
Mensen vergelijkbare situaties of tips/hart onder de riem dat dit écht weer beter wordt?