17 Reacties

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Ik volg even mee

4 maanden geleden

Ik volg ook.

4 maanden geleden

Misschien na de voeding meteen gaan, eerst goed rechtop houden, zodat de voeding goed is gezakt en haar geen boertjes meer dwarst zitten. Dan haar in slaapwiegen, als ze slaapt overleggen in maxicozy. Wordt ze wakker, dan toch laten liggen en even proberen op en neer te gaan met de maxicozy of omlaag en omhoog, wiebelen of licht schudden eventueel met een ruist aan. Mocht ze slapen, dan overladen in de auto. Duurt misschien even lang, maar misschien kan dit een beginnende stap zijn?

4 maanden geleden

Hier ook. Onze dochter vond het heerlijk. Maar onze zoon van 6 weken krijst ook.

4 maanden geleden

Misschien wagenziek?

4 maanden geleden

Wij hadden het zelfde, nu een maxi cosi mica eco pro en geen traan meer gelaten. Deze zijn ook meteen tot 4 jaar dus top. Alleen dus wel vast in de auto ipv los te klikken.

4 maanden geleden

Wij merkten bij vooral de oudste dat hij niet confortabel zatven hebben toen een stoel aangescaft van 0-36kg maar daar zitten ze net iets minder in opgepropt was een wereld van verschil, nu afgelopen weekend weggeweest dat de kleinste ook in zo'n stoel zat ipv de maxi en had ook het idee dat hij meer op z'n gemak zat

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook! Hij loopt rood aan, is niet te troosten en begint helemaal te zweten. De maxi cosi hoes is vaak ook nat. Het maakt niet uit met wat voor kleren hij erin zit. Ik durf zelfs met z'n tweeën niet weg want het is altijd drama. Slapend erin leggen hebben we ook geprobeerd maar in de auto wordt hij toch wakker. Hopelijk heeft iemand dé tip 🙃

4 maanden geleden

Wij hebben een cybex die zetten we helemaal plat. (Kindje zit dan niet in zo’n knik). Ze vindt dit echt fantastisch. Misschien een tip?

4 maanden geleden

Onze zoon krijst 9 van de 10 keer ook de boel bij elkaar in de maxi cosi, terwijl onze dochter in de auto altijd na max 5 min al sliep 🤣 Hij zit gewoon niet echt comfortabel denk ik, wij hebben de verkleiner er al uitgehaald en toen ging het even goed. Maar nu vaak ook weer gillen. Moet wel zeggen dat hij het uiteindelijk wel opgeeft en rustig wordt. Voelt alsof we even door de zure appel heen moeten, maar ik blijf wel weggaan met hem. Anders komen we straks nergens meer..

4 maanden geleden

Reactie op Claire--

Misschien na de voeding meteen gaan, eerst goed rechtop houden, zodat de vo ...
Bedankt voor je tip, ik heb dit een paar keer geprobeerd en dit hielp af en toe wel. Ik moet dan wel echt meteen weg gaan zodra ze slaapt in de maxi cosi want als Ik dan nog bijv mezelf Moet klaarmaken of zoontje wordt ze alsnog wakker. Maar merk dat dit beter werkt dan wat ik eerst deed: voeden, boeren, verschonen, half uurtje spelen en dan als het weer tijd is voor een dutje in maxi cosi. Dan is ze moe maar wakker en dan slaapt ze Dus niet maar huilt ze alleen maar in de auto. Dus ik probeer het in slaap sussen nu ook thuis te doen en loop dan rond of wieg haar heen en weer in de maxi cosi. Kost allemaal wel weer meer tijd maar heb wel paar keer succes gehad als in rustige autoritjes. Thnx voor de tip!

4 maanden geleden

Reactie op Nienke3061

Wij hadden het zelfde, nu een maxi cosi mica eco pro en geen traan meer gel ...
Maar hoe doe je dat als je even kort de auto uit moet voor een boodschapje of even snel wat winkels in. Moet je dan steeds je kind overzetten in de reiswieg? Ik gebruik de maxicosi met adapters best vaak namelijk voor de Kortere winkelstops, dan hoeft ze er niet uit. reiswieg doe ik alleen als we echt gaan wandelen ergens of als ik lopend de deur uitga

4 maanden geleden

Reactie op Josje24

Wij hebben een cybex die zetten we helemaal plat. (Kindje zit dan niet in z ...
Thnx voor het meedenken. Is dit een autostoel die je uit de auto kunt halen? Mss is het dan toch de gebogen houding die ze niet fijn vindt. Ik dacht eerst mss dat ze zo vastgegespt zit wat ze niet fijn vindt. In de reiswieg heeft ze natuurlijk meer bewegingsvrijheid

4 maanden geleden

Reactie op Laura1908

Wij hebben dit ook! Hij loopt rood aan, is niet te troosten en begint helem ...
Oh ja dit heb ik dus ook. Eerst had ik nog jasje aan maar ik doe haar ni geen jasje meer aan en kleed haar dun met een dekentje erover en die gaat af zodra we in de auto zit. Door al dat huilen is haar nekje en haartjes altijd helemaal nat van het zweet

4 maanden geleden

Reactie op Boys Mom JJB

Wij merkten bij vooral de oudste dat hij niet confortabel zatven hebben toe ...
Wat goed!

4 maanden geleden

Wij hadden dit bij de oudste ook. Met 7 maanden toen naar de vervolg stoel waarin hij net iets rechter op zat en naar buiten kon kijken was een wereld van verschil. Wat bij ons uiteindelijk hielp was hem thuis in de maxicosi al in slaap wiegen door de maxicosi heel rustig heen en weer te slingeren (best zwaar). En dan als hij 10 min sliep in de auto. Ritten van max een uur gingen dan altijd goed omdat hij dan gewoon de hele weg sliep.

4 maanden geleden

Reactie op Sallyyy

Thnx voor het meedenken. Is dit een autostoel die je uit de auto kunt halen ...
Jazeker, deze kun je inderdaad uit de auto halen!! Ik zet deze ook altijd op de wandelwagen & de bakfiets. Echt ideaal… Kan natuurlijk ook dat ze zich beperkt voelt in beweging, maar dan zou je de gordel bv iets losser kunnen doen..