Mijn dochter van 8 weken vindt de maxi cosi helemaal niet. Of het nou een korte rit is van 15 min of langere autorit van een uur als we naar mn schoonfamilie gaan. Ze krijst 9 van de 10 keer de boel bij elkaar, maar ook echt helemaal overstuur en hysterisch huilen tot aan snikken, zo zielig! Ze pakt helaas geen speen en ik weet dus niet wat ik nog meer kan doen om haar te troosten. Als ik met mn partner ben ga ik vaak tussen mijn baby en peuter in zitten, soms helpt dit ok haar rustig te krijgen maar vaak ook niet. Zodra we uit de auto stappen is ze vaak wel weer rustig, dus getild worden in de maxi cosi en lopen met haar lijkt ze wel ok te vinden.
Ik durf hierdoor niet meer zo goed alleen met haar de deur uit omdat ik niets kan doen als ik aan het rijden ben. Maar ook zie ik enorm op tegen de stad uit gaan met het gezin want grote kans dat ze dan de hele reis huilt.
Hebben jullie kindjes dit ook? Ik dacht altijd dat babies juist in slaap vielen in de auto, snap er niks van. Gordels zitten niet te strak, dat heb ik gecheckt en ze is ook niet te warm gekleed.