59 Reacties

5 maanden geleden

Zooooo herkenbaar 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Avds-

Zooooo herkenbaar 🙈
Jaa?? Gelukkig ben k dan niet de enige😝

5 maanden geleden

Hier ook! Ruim 6 weken nu... pfieuwwww er is maar weinig goed bij hem op het moment

5 maanden geleden

Hier ook! Morgen is mevrouw 7 weken en mijn vriend en ik zeiden gisteravond nog tegen elkaar, wat is ze ontevreden de laatste tijd! Het is slapen, poepen, huilen, voeden, weinig "spelen" of lachen tussendoor. Hopen dat het inderdaad een tijdelijke piek is!

5 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Jaa?? Gelukkig ben k dan niet de enige😝
Zelfde schuitje haha, helaas!! Hele dag troosten en op de arm en soms even helemaal radeloos maar goed, komt goed!! We overleven het vast wel haha

5 maanden geleden

Oh gelukkig niet de enige😅, ik geef mijn kleine kunstvoeding maar bied ook geregeld de borst aan als troost. Het lukt laatste tijd 3 uur vaak niet. Wellicht dat hij iets overvoed wordt, maar ja kan hem ook niet laten huilen

5 maanden geleden

Onze zoon is vandaag precies 6 weken, en een echte huilbaby. Sinds 3 dagen gaat het huilen/krijsen de hele dag en nacht door. Zo zielig en tegelijkertijd ook frustrerend omdat niks voor hem goed lijkt te zijn. Hoop dat hij snel over de piek heen is. Vandaag maar lekker floaten, misschien dat het hem wat rust geeft.

5 maanden geleden

Hier woensdag 6 weken en ooooohhhh wat kan die meid janken🙈 Zo ontevreden en onrustig, niks is goed. Het is óf slapen (in mijn armen of in de draagzak/doek), óf ze hangt aan de borst óf ze is aan het brullen. Mijn eerste was ook zeker geen makkelijke baby, maar zij was content zolang ze vast gehouden werd en liet zich ook goed troosten. Deze meid niet, ik weet soms van gekkigheid niet meer wat ik kan doen en dan laat ik haar maar op schoot huilen omdat ze niet te troosten is. Ik hoop dat het snel wat minder wordt want dit is aanpoten zeg.

5 maanden geleden

Same here! En m’n kleintje is nog maar 3 weken.. 😳

5 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier woensdag 6 weken en ooooohhhh wat kan die meid janken🙈 Zo ontevreden ...
Jaaa alleen maar slapen in draagzak of armen. Zodra je ze neerlegt worden ze direct wakker…

5 maanden geleden

Hier ook 7 weken en ook aan het oefenen met zelfstandig slapen.. pff.. de meid doet alleen maar korte dutjes en is super huilerig… Ik begin super aan mezelf te twijfelen want bied steeds de borst aan omdat ik denk dat ze te weinig krijgt en mijn productie te min is. Heb ook het idee dat ik dan niet genoeg melk kan maken omdat er te kort tijd tussen zit… Echt even een zware dag vandaag! En je verhaal is heel herkenbaar :)

5 maanden geleden

Ik ga echt even goed op dit topic 🤣 klinkt gemeen, maar altijd fijn als je niet alleen bent in een situatie 🙈

5 maanden geleden

Ik kreeg zojuist een melding dat ik mijn stappendoel heb gehaald vandaag. Ben alleen even naar een winkel geweest en daar met de auto naar toe gereden, met andere woorden: het was weer een dag vol heen en weer lopen met een baby op mijn lijf/in mijn armen. Zojuist stoïcijns heen en weer gelopen door huis met een pot Ben & Jerry's in mijn handen en een krijsende baby in de draagzak. Eindstand: baby slaapt en pot is leeg😂 En oh ja, de peuter heeft de baby vandaag qua huilen ingehaald, ik ben ka-pot🫣

5 maanden geleden

Hoe was jullie avond en nacht? Ik heb van 18.00 tot 1.00 af en aan met een huilende baby aan de borst gezeten/gewiegd/rondjes mee gelopen. Toen heeft ze een lange ruk gemaakt van 5 uur, daarna gevoed en normaal gaat ze dan weer slapen maar nu, jullie raden het al, het baby krijspaleis was weer geopend 😅 ze is nu net op mijn borst in slaap gevallen. Hopelijk hebben jullie een betere avond/nacht gehad

5 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Hoe was jullie avond en nacht? Ik heb van 18.00 tot 1.00 af en aan met een ...
Jeetje dat heeft ze lang achter elkaar vol gehouden! Dat is geen opgever 😜 Wel fijn daarna die 5uurtjes Onze baby viel om 22.30 in slaap tot 01:00, toen voeding en toen om 05:00 weer voeding; opzich prima. Maar de dag begon ook wel daarna voor hem. Net weer huiluurtje en maar weer poging tot zelfstandig jn slaap vallen. Keiharde white noise en speentje vasthouden maar na 25 min volhouden is het gelukt.. 🥲 hij word alleen weer zo snel wakker in zn bedje overdag

5 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Hoe was jullie avond en nacht? Ik heb van 18.00 tot 1.00 af en aan met een ...
Mijn avond was verschrikkelijk🙈 Heel onrustig en uiteindelijk om 23:00 naar beneden gegaan zodat man in ieder geval kon slapen, want die moet gewoon werken. Tot 00:30 in de weer geweest met een krijsende baby en niks hielp. Gelopen, gewiegd, gesust, gemasseerd, gevoed, geknuffeld, op schoot laten huilen... Uiteindelijk na een grote poepluier en flink wat mondjes spuug viel ze uitgeput in slaap. Toen gelukkig wel 6 uur aan een stuk geslapen. Net wilde ik even met haar in bed duiken maar toen besloot ze natuurlijk wakker te blijven. Nu poging twee, want ik ben zoooo moe. Ik ga vanmiddag wel de fysio bellen want ik heb ergens het idee dat er nog meer dwars zit dan de welbekende babykwalen. Zou zomaar kunnen gezien de snelheid van de bevalling, dus even laten beoordelen kan geen kwaad.

5 maanden geleden

Ahhh dit is hier ook echt aan de gang. Onze dochter is niet te genieten! Doen jullie überhaupt een poging om jullie kindje overdag zelf te laten/ leren slapen? Probeerde dit vandaag met weinig succes en veel frustratie.. 😬

5 maanden geleden

Reactie op Marlou132

Ahhh dit is hier ook echt aan de gang. Onze dochter is niet te genieten! Do ...
Ik doe elke dag 1 poging. Zodat hij het een beetje leert. Maar 9 vd 10 keer zet hij het op krijsen en staakt de poging al vrij snel.. dus ik zou er niet te zwaar aan wegen. Het moet ook een beetje vanzelf gaan anders word het zo’n strijd toch? ;)

5 maanden geleden

Vandaag gaat het hier wat beter Minder gekrijs beter slapen.. gelukkig

5 maanden geleden

Reactie op Marlou132

Ahhh dit is hier ook echt aan de gang. Onze dochter is niet te genieten! Do ...
Vandaag niet🙈 Ze heeft vandaag 10 minuten alleen in de box gelegen en toen was ze alweer wakker. Vanmorgen samen op bed gelegen en nu maar in de draagdoek, maar ze heeft momenteel weer last van krampen dus die oogjes schieten af en toe open.