5 Reacties
2 jaar geleden
Ik had vandaag mijn laatste dag met groep 7. Ik heb cake met slagroom en muisjes uitgedeeld (mochten ze zelf versieren) en daarna een film gekeken met ze. Vonden ze heel leuk!
2 jaar geleden
Hoi,
Over 2 weken neem ik afscheid van groep 4 en van groep 7. Voor beide klassen sta ik 2 dagen.
Met groep 7 maak ik een Kahoot over de kids, de klas en de juf. Ook stop ik er een aantal baby vragen in. Daarnaast gaan we die dag tosti's maken en eten, wilden ze heel graag en past prima op zo'n dag.
Voor groep 4 zoek ik ook nog een activiteit. Ik denk een speurtocht of circuit met baby gerelateerde opdrachten. Even kijken wat ik online hier voor kan vinden. Als ik niks vind dan wordt het Bingo. Verder mogen ze die dag in pyjama naar school komen en hun knuffel meenemen, want de juf gaat relaxen tot de baby komt en daarna lekker knuffelen.
Ik zoek voor beide groepen nog wel een kleine traktatie om met kaartje eraan als afscheidscadeau te geven.
Als de baby geboren is en alles goed gaat, wil ik voor het einde van het jaar even langsgaan. Dan kunnen we beschuit met muisjes eten ofzoiets.
2 jaar geleden
Ik heb afscheid genomen van groep 7/8. In de ochtend nog gewoon gewerkt, in de middag mochten ze nog een talent/optreden laten zien, hebben we leuke anekdotes uitgewisseld en nog een afscheidskring gehouden (tekening,cadeautje of knuffel geven). Ik heb de traktatie van de foto mee naar huis gegeven.