14 Reacties

10 dagen geleden

Slaap regressie?

10 dagen geleden

Mijn 1e had dit ook precies zo. Waren bij hem altijd fases en gaan vanzelf weer over. :)

10 dagen geleden

Hier is het nu ook veel onrustiger in de nacht.. Ze is 18 weken. Ineens 4 x ofzo per nacht erheen voor de speen. Eerst 0.

10 dagen geleden

Hier ook met 23 weken

10 dagen geleden

Reactie op Louloutje07

Slaap regressie?
Ja ik dacht dat ik die al gehad had. Ze kon eerst niet zelfstandig in slaap vallen en nu wel Ze lijkt slapen juist ook echt heel lekker te vinden Ze word alleen erg vaak wakker

10 dagen geleden

Hier ook met 23 weken. Bij ons door krampjes en draaien. Hij begint met kruipen en dat zorgt voor onrust vanaf uurtje of 2. Tref m dan vaak snikkend aan op zn knietjes.

10 dagen geleden

Hier t zelfde, maar denk sprong 5.. en beetje icm met krampjes van het vaste voedsel

10 dagen geleden

Wij hebben dit al ongeveer 4 weken (nu 20 weken). Ik heb de oplossing nog niet gevonden en het is gewoon super pittig.

10 dagen geleden

Hier ook ieder uur gezien op de klok vannacht. Hopelijk was het eenmalig!

10 dagen geleden

Wij hadden dit ook en met een warmere slaapzak lijkt het nu opgelost en slaapt hij weer door! Hopelijk ook voor jullie de oplossing of het proberen waard!

9 dagen geleden

Ik heb dit oook zo vreselijk al 3 weken ofzo😭

9 dagen geleden

Hier ook 😮‍💨 en echt elke 2 half uur wil ze drinken. Niks anders helpt blijft huilen tot de voeding komt. Is hier ook al 2 weken. Erg pittig.

9 dagen geleden

Wij hebben voor het eerst in weken weer eens een goede nacht gehad. Ondanks dat meneer super verkouden is en veel hoest, werd hij om half 2 en half 4 wakker en was binnen 5 minuten weer vertrokken. Alleen billen tikken en speen geven. Vanaf 5 uur zat zijn neus te verstopt dus zojuist even alles leeggehaald en een uur met hem rond gelopen. Nu ligt hij weer in bed en hoop ik gewoon dat hij nog een half uurtje slaapt zodat we de dag niet te vroeg beginnen. Wij hebben weer even energie voor de komende nachten. Geen idee of het een verbetering is, maar waarder elke nacht dat het even beter gaat🍀

9 dagen geleden

Wij hadden dit 2 nachten geleden ook! Precies vanaf 00.00 inderdaad. Ieder uur huilen en dan liep je er heen, deed je tut terug en dan sliep ze meteen. Vorige nacht hebben we een betere nacht gehad (maar wel overdag ineens drama). Ze was wel om 04.30 al wakker en zijn 3 kwartier bezig geweest om 100 x tut terug te doen.. Afgelopen nacht ging ook beter, alleen sinds 05.45 ongeveer wakker dus nu ook al weer half uur bezig met haar tut steeds terug te doen 😂 Nu is mijn dochtertje wel echt mega verkouden, dus ze verslikt zich steeds in haar tutje of ze kan haar tutje niet inhouden omdat haar neusje zo dicht zit. En zonder tut slaapt ze niet. Dus daar ligt het bij ons aan denk ik en gedeeltelijk ook wel een sprong denk ik!