14 Reacties
10 dagen geleden
Hier is het nu ook veel onrustiger in de nacht.. Ze is 18 weken. Ineens 4 x ofzo per nacht erheen voor de speen. Eerst 0.
10 dagen geleden
Hier ook ieder uur gezien op de klok vannacht. Hopelijk was het eenmalig!
9 dagen geleden
Wij hebben voor het eerst in weken weer eens een goede nacht gehad. Ondanks dat meneer super verkouden is en veel hoest, werd hij om half 2 en half 4 wakker en was binnen 5 minuten weer vertrokken. Alleen billen tikken en speen geven. Vanaf 5 uur zat zijn neus te verstopt dus zojuist even alles leeggehaald en een uur met hem rond gelopen. Nu ligt hij weer in bed en hoop ik gewoon dat hij nog een half uurtje slaapt zodat we de dag niet te vroeg beginnen. Wij hebben weer even energie voor de komende nachten.
Geen idee of het een verbetering is, maar waarder elke nacht dat het even beter gaat🍀
9 dagen geleden
Wij hadden dit 2 nachten geleden ook! Precies vanaf 00.00 inderdaad. Ieder uur huilen en dan liep je er heen, deed je tut terug en dan sliep ze meteen.
Vorige nacht hebben we een betere nacht gehad (maar wel overdag ineens drama). Ze was wel om 04.30 al wakker en zijn 3 kwartier bezig geweest om 100 x tut terug te doen..
Afgelopen nacht ging ook beter, alleen sinds 05.45 ongeveer wakker dus nu ook al weer half uur bezig met haar tut steeds terug te doen 😂
Nu is mijn dochtertje wel echt mega verkouden, dus ze verslikt zich steeds in haar tutje of ze kan haar tutje niet inhouden omdat haar neusje zo dicht zit. En zonder tut slaapt ze niet. Dus daar ligt het bij ons aan denk ik en gedeeltelijk ook wel een sprong denk ik!