10 Reacties

4 maanden geleden

Wil hij zeker weten eten of is het zuigbehoefte of troost? Sindskort geeft mijn baby hongersignalen als ze troost wil. Een speentje helpt dan goed.

4 maanden geleden

Volg, hier ook ‘s nachts elke 2 uur nog…

4 maanden geleden

Reactie op Jessara

Wil hij zeker weten eten of is het zuigbehoefte of troost? Sindskort geeft ...
Ja hij spuugt dan z’n speentje uit en roept heel duidelijk nehhh… hij lijkt soms wel onverzadigbaar 🙈

4 maanden geleden

Reactie op svsan

Ja hij spuugt dan z’n speentje uit en roept heel duidelijk nehhh… hij lijkt ...
En een groter flesje aanbieden? Of gewoon even in de draagzak? Lijkt me heel pittig. Ik ben al helemaal kapot met 8 voedingen per dag (bv live en 1x kolven)

4 maanden geleden

Hoelang doet hij over een flesje? 20+ min?

4 maanden geleden

Reactie op Jessara

En een groter flesje aanbieden? Of gewoon even in de draagzak? Lijkt me he ...
Ja soms helpt het inderdaad om hem af te leiden met de draag zak maar zodra hij wakker wordt begint ie weer! Daarna is meneer weer even tevreden. Heb ook meer geprobeerd maar hij drinkt echt rond de 120 soms iets meer soms iets minder.

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Hoelang doet hij over een flesje? 20+ min?
Ja rond de 20 minuten effectief drinken. Ik stop tussendoor wel even 10 minuten om te zakken en verschonen tussendoor

4 maanden geleden

Reactie op svsan

Ja hij spuugt dan z’n speentje uit en roept heel duidelijk nehhh… hij lijkt ...
Heeft je kindje geen verborgen reflux? Onze zoon had dat ook. Kwam heeeeel vaak voor voedingen om het zuur te "blussen". Hij dronk de flessen ook goed leeg waardoor wij dachten dat hij ook echt honger had. Hierdoor kreeg hij veel te veel voeding binnen wat juist de reflux weer erger maakte en we beetje in een cirkel terecht kwamen

4 maanden geleden

Reactie op VdB21

Heeft je kindje geen verborgen reflux? Onze zoon had dat ook. Kwam heeeeel ...
Niet dat ik weet, maar dan huilen ze ook erg veel toch? Bij ons valt dat mee. Wel 1 keer per dag een onrustig eet moment maar niet altijd hoe was dat bij jullie?

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Volg, hier ook ‘s nachts elke 2 uur nog…
Same ineens de afgelopen dagen weer.. daarvoor hadden we een soort van ritme. 20:30 laatste voeding, dan rond 2 en 5 en dan weer de ochtendvoeding. Vannacht was het zelfs bijna elke 1,5 uur 😴 Jij geeft ook bv denk ik?