6 Reacties

één maand geleden

Geen ervaring met de pleisters. Wel bij de fysio geweest, ze heeft het litteken 1x gemasseerd en gelijk laten zien hoe ik dat zelf kan doen. Dit zorgt ervoor dat verklevingen en daarmee pijnklachten verminderen of voorkomen worden. De eerste periode was het echt heel naar (10 weken na de bevalling begonnen) maar nu weer 10 weken later is het prima te doen en heb ik vrijwel geen pijnklachten meer. Even langs de fysio is het beste maar mocht je geen behandelingen in je pakket hebben dan zijn er ook zat videos op youtube te vinden over hoe het litteken te masseren!

één maand geleden

Reactie op Philautia

Geen ervaring met de pleisters. Wel bij de fysio geweest, ze heeft het litt ...
Dit zou ik idd doen. Ik heb een groot litteken op mijn been, ook los gemasseerd en zelf bio-oil gebruikt.

één maand geleden

Reactie op Philautia

Geen ervaring met de pleisters. Wel bij de fysio geweest, ze heeft het litt ...
Dankjewel voor je reactie! Misschien een beetje stom, maar de eerste 3 maanden durfde ik er niet eens aan te zitten 🙈. Ik vond het echt eng en het was ook ontzettend gevoelig. Ik ga nu toch maar de fysio proberen. Hopelijk ben ik niet te laat, want je hoort vaak dat je er niet te lang mee moet wachten om te masseren etc. Nogmaals bedankt voor de tip!

één maand geleden

Reactie op Nicole1306

Dit zou ik idd doen. Ik heb een groot litteken op mijn been, ook los gemass ...
Bio-oil schijnt inderdaad goed te helpen tegen littekens, hè?! Ik ga het zeker proberen, thanks! 😊

één maand geleden

Hi! Ik heb deze pleisters gebruikt na mijn 1e keizersnede waarbij het litteken verdikt is. Helaas heeft het bij mij niets geholpen. Ook de huisarts wou er niet een verwijzing voor schrijven om het te laten vergoeden omdat het niet wetenschappelijk is bewezen.

één maand geleden

Ik heb zelf 2 keizersnede gehad, maar geen ervaring met de pleisters. Ik ben beide keren vanaf 6 weken pp naar de fysio gegaan voor littekenmassage. Dit werkt voor mij erg goed. Bij de 1e ook eens bij de osteopaat geweest en die plakte van die fysiotape op het litteken, waardoor het ook wat meer los kwam. Ik zou zelf eerst een littekenmassage proberen bij de fysio