15 Reacties
2 jaar geleden
Ja mag als je zwanger bent een x aantal ml/mg caffeïne. Ik geloof dat 2 koppen op een dag okee zijn. Dus als je 1 frappucino neemt, kan dat niet veel kwaad
2 jaar geleden
Ik drink normaal 3/4 bakken per dag, nu ik zwanger ben 1 a 2 en 2a3 koppen thee..
Bij mn vorige zwangerschap lusde ik ineens helemaal geen koffie meer dus toen was t thee, omdat t straks koud is.
Als je t niet overmatig drinkt..
Misschien kan je caffeine vrije frappu zoeken? Eventueel zelf maken?
2 jaar geleden
Als je het zelf maakt kan je rekening houden met hoeveel koffie je er in doet of cafeïne vrij. Als je ergens koopt moet je even opletten, soms zit er veel meer in dan je zou verwachten.
2 jaar geleden
Ja hoor dat mag gewoon! Eventueel even navragen hoeveel koffie er in zit. Ze hebben bijv bij de Lidl een lekkere ijskoffie waar op de verpakking staat dat hij niet geschikt is voor zwangeren, omdat er zo veel cafeïne in zit. Maar kan me niet voorstellen dat die van Starbucks zo veel bevat. Eventueel kun je ook nog om een cafeïne vrije versie vragen!!
2 jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Als je het zelf maakt kan je rekening houden met hoeveel koffie je er in do ...
Zelf maken is trouwens ook super makkelijk. Een Caramel frappucino is eigenlijk alleen koffie, melk en karamel siroop en dat blenden met gewone ijsblokjes
2 jaar geleden
Volgens mij mag dat gewoon! Maar als je het niet leuk vind, kan Starbucks of welk café dan ook meestal een drankje decaf maken. Caffeine zit niet zo lekker met mij (al voor mijn zwangerschap) dus dat doe ik altijd.
2 jaar geleden
Je kunt ook deze proberen. Er staat niet op dat hier cafeïne in zit, dus volgens mij is het zonder cafeïne

2 jaar geleden
Ik drink 1 koffie per dag ik heb ook zin in ijskoffie. Dus 1tje moet kunnen
2 jaar geleden
Ik haal ze altijd bij de mc Donalds, ook drink ik af en toe gewoon cola. Dit omdat ik zelf niks anders binnen kan houden vanwege hg zwangerschap dus denk dat het niet heel veel kwaad kan