28 Reacties
3 maanden geleden
Hoe oud is je dochter?
Die van ons nu 11+4 en had hier ook heel erg last van. Maar ineens sinds vorige week 100% omgeslagen slaapt nu ineens in eigen bed en heb haar helemaal niet meer bij mij.
Hopelijk geeft dit je wat hoop!
Ik hoor wat mensen over nexium via de ha? Wellicht kan je dit overleggen? Dit is een maagzuurremmer
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ze is 10+3 weken. Ik hoop dat het net als bij jou omslaat want ik weet het ...
Ik merk nog niets qua sprong 3. Maar die kleine laat dat toch niet zo erg merken hier.
Hoop.blijven houden hoe zwaar het ook is. Eens komt die week dat het anders gaat! (Makkelijk gezegd dat weet ik)
3 maanden geleden
Mijn baby is ook heel erg huilerig, lijkt nog steeds erg last te hebben vsn krampjes, sinds ong 2-3 weken lijkt het veel erger dan daarvoor. Hij is nu 10+4 weken oud. Ook alleen hazenslaapjes overdag al slaapt hij snachts wel redelijk goed. Hoop dat het huilen alleen minder wordt want ben ook echt moe aan t worden en weet ook niet wat ik er tegen kan doen..
3 maanden geleden
Wil je gewoon even sterkte wensen. Het is zwaar maar er is echt licht aan het eind van de tunnel. Bij mijn vorige kindje zat ik mentaal totaal niet lekker en die was ook niet relaxed en tevreden. Uiteindelijk wordt het beter. Probeer rust ritme regelmaat en liefde. Ook liefde voor jezelf. Probeer je eigen momentjes te pakken zonder je kindje. Die hazenslaapjes zijn echt zuur en niets aan maar die horen erbij. Heb ik hier ook gewoon met m’n tweede kindje. Wordt echt met de tijd beter. Sterkte 🍀
3 maanden geleden
Ah mama wat heftig!
Ik ben zelf ook doodmoe en heb nog best een makkelijke baby, alhoewel elk dutje wel een strijd blijft en ze zeker niet alleen in slaap valt. Ze is nu 3 maanden. Ik vind het gewoon zwaar omdat mijn wereld zo klein is geworden en ik nergens aan toe kom.
Het is echt niet erg om hulp te vragen aan mensen om je heen.
Sterkte mama, dit zal niet voor eeuwig zo zijn. Mij helpt het om te denken dat volgende zomer weer zooo anders is!
3 maanden geleden
Reactie op greenriri
Ah mama wat heftig!
Ik ben zelf ook doodmoe en heb nog best een makkelijk ...
Ik denk hier oook constant aan. Ik vind aan deze zomer echt niks aan. Ik wil echt de winter en dat hoor je normaal echt niet uit mijn mond.
Ik ging altijd naar zon vakanties en kon me niet warm genoeg. Maar nu, thuis, met een kleintje.. ik vind het verschrikkelijk. Ze heeft het zo warm en ik vind de nachten zo eng, omdat ik constant bang ben dat ze oververhit raakt. Haar kamertje is 27 graden.
Ik verlang zo erg naar de maanden dat het weer wat kouder wordt. Ik kleed haar dan liever dik aan wanneer ze het koud heeft dan dat ze het zelfs alleen in een pamper nog bloed heet heeft..
3 maanden geleden
Herkenbaar, morgen 12 weken. Het is vanaf de geboorte al, ze had haar sleutel been gebroken kwamen we pas later achter bij cb. Daarvoor veel gehuild daarna zat alles vast, we hebben koemelk geprobeerd osteopaat.. slapen wil ze haast niet alleen in de armen of op mij.
Ik snap je helemaal. Elke avond veel huilen voor dat ze slaapt. Mijn man is veel werken en vind het heel moeilijk als ze huilt weet ook niet wat die moet doen, dus doe het eigenlijk alleen.
Ik zit er soms ook wel eens helemaal doorheen en kan dan ook alleen maar huilen. Ik probeer in me achterhoofd te houden dat het ooit wel goed komt. Liefs!
3 maanden geleden
Hee Saar, weet je zeker dat het alleen verborgen reflux is? Kan er sprake zijn van koemelkallergie? Wij hebben bij de eerste 13 weken gesukkeld. Alleen maar huilen, nauwelijks slapen, ontevreden. Nu bij de tweede meteen overgestapt bij de eerste signalen en zo'n andere baby.
3 maanden geleden
Geen huilende baby maar ook zó moe. Niet te doen. En zelfs als ik “goed slaap” ben ik nog te moe, te moe om alles te doen in huis, voor mezelf te zorgen, peuter aandacht geven. Gelukkig slaapt de kleine lange uren achter elkaar overdag, maar sinds partner terug is en het een troep is overal, kom ik gewoon niet aan mijn rust toe.
Ik geef je een hug, we komen er wel doorheen 🥺🤍
3 maanden geleden
Reactie op Keeley
Heb je haar al eens geprobeerd overdag onder toezicht op haar buik te laten ...
Dat ben ik nu aan het doen en ze slaapt al 50min!
Ik zou wel zo graag willen dat ze ook in haar bed wat langer dan 45min slaapt want ze moet straks ook naar de opvang en daar maak ik me zorgen om. Ze is moeilijk in slaap te krijgen en als ze dan eindelijk slaapt zou het fijn zijn als ze een keer langer dan 45min slaapt.
3 maanden geleden
Reactie op Ilona-1991
Hee Saar, weet je zeker dat het alleen verborgen reflux is? Kan er sprake z ...
Heb ik wel aan gedacht maar ze heeft niet alle symptomen. Ze heeft geen oog en huidklachten. Wel vaak maag en darmkrampen, veel vastzittend lucht en moeite met drinken.
Welke klachten had jouw kindje? Had je een test gedaan? Kan dat bij de huisarts?
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Dat ben ik nu aan het doen en ze slaapt al 50min!
Ik zou wel zo graag will ...
Heb je een mogelijkheid haar bedje iets schuin te zetten? Hier slaapt die van mij ook niet plat op haar rug want door de reflux stroomt maagzuur terug, is pijnlijk en dan wordt ze wakker….
3 maanden geleden
Ik herken je verhaal! Wat heftig he.. onze baby is nu 12 weken en merk dat het nu iets beter gaat. Helaas merk ik dat elk huiltje wat hij nog geeft echt nog té veel is voor mij en ik direct in de stress en paniek schiet. Ik ga volgende week met iemand praten, wellicht ook iets om over na te denken. Sterkte super mama’s 💙🩷
3 maanden geleden
Reactie op Keeley
Heb je een mogelijkheid haar bedje iets schuin te zetten? Hier slaapt die v ...
Ja bedje staat wat hoger. We gaan vandaag langs bij de osteopaat die je had aanbevolen!
Ben nog wel opzoek naar wat die reflux zo heeft getriggerd. Begreep dat verborgen reflux een gevolg is van spanning in het lijf of een intolerantie.