28 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ja bedje staat wat hoger. We gaan vandaag langs bij de osteopaat die je had ...
Ik hoop echt dat ze je kan helpen! Bij mij komt de verborgen reflux door koemelk allergie maar ik moet zeggen dat het echt een heel stuk beter gaat! Was bij haar ook veel spanning in haar lijfje.
Gister de laatste behandeling gehad.
3 maanden geleden
Reactie op Keeley
Ik hoop echt dat ze je kan helpen! Bij mij komt de verborgen reflux door ko ...
Hoeveel behandelingen heb je gehad?
We hebben vandaag de eerste behandeling bij Saskia gehad maar hiervoor andere behandelingen bij 2 andere osteopaten.
Het is vandaag nog steeds drama met drinken. Heel veel pijn. Dag 3 omeprazol heeft nog niet geholpen. Ik denk dat ik gek wordt.
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Heb ik wel aan gedacht maar ze heeft niet alle symptomen. Ze heeft geen oog ...
Ons kindje was heel onrustig, continu huilen, overstrekken, darmkrampen, (verborgen) reflux, hongerig. Echt een totaal ongemak. Ook geen oog- en huidklachten zichtbaar, waardoor het cb van mening was dat dit geen kma kon zijn. Na 13 weken ellende en sukkelen koemelkvrije voeding geëist en in overleg met diëtiste gestart. De klachten waren over! Nu bij ons 2e kindje na een week dezelfde klachten. Cb geskipt en direct via diëtiste de koemelkvrije voeding met een heerlijke tevreden meisje tot gevolg. Wij hebben geen (provocatie)test gedaan, omdat de klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Er is voor zover ik weet geen test die kma kan aantonen, het is echt afgaan op de klachten en uitproberen. Ik wou dat ik dit bij mijn oudste veel eerder had geweten.
3 maanden geleden
Reactie op Keeley
5 maar ze had meerdere dingen. Wat kwam er gister uit de behandeling? Omep ...
Saskia gaf aan dat haar bovenrug vast zat. We merken sinds vandaag dat het een stuk beter gaat.
We waren afgelopen maandag gestart met peti en omeprazol. En woensdag hadden we de behandeling bij de osteopaat. Ik weet dus niet wat nou echt geholpen geeft. Maar 1 ding is zeker: het was 7 weken lang drama met veel huilen en dat gaat nu gelukkig beter