6 Reacties

15 dagen geleden

Lastig! Kan natuurlijk door verschillende dingen komen zoals tandjes, slaapregressie, sprong etc. Hanteer je wel de juiste wakkertijd en goed aan het letten op zijn vermoeidheidssignalen?

15 dagen geleden

Slaapregressie komt dan ook vast en zeker om de hoek kijken. Let in ieder geval even goed op de wakkertijden. Niet vergeten dat het ook weer een fase is en over gaat.

15 dagen geleden

Slaapregressie kan inderdaad een oorzaak zijn. Had ergens gelezen dat t kan helpen om het slaapritueel om te gooien en een andere volgorde aan te nemen.

15 dagen geleden

Ahh goss, ja klinkt inderdaad als een slaapregressie, maar dat kan zo heftig zijn :( Bij mijn kleine knuffelde ik toen extra veel.. maar het sloopt je idd wel.. ik had toen ook mega korte nachten en ineens sliep ze weer door.. ik kan alleen maar zeggen, dikke knuffel voor jou en je doet het goed! Ieder kindje is anders, elke mama is anders, maar wat jouw gevoel aangeeft én de kleine, dat is goed.. let op signaatjes van staren, in ogen wrijven, onrustig/wild bewegen.. huilen/jengelen natuurlijk.. daaraan merkte ik dat ze moe was.. soms stond ik met de kinderwagen in de woonkamer zodat ze lag maar wel wiebelde... T komt goed, echt waar ❤️

14 dagen geleden

Hi! Klinkt inderdaad als een slaapregressie zoals al eerder genoemd hierboven. Misschien wil het geluid van een stofzuiger helpen hem in slaap te krijgen. Op spotify kan je ‘ stofzuiger geluid’ opzoeken en deze dan op herhaling aanzetten. Onze dochter van 4 maanden slaapt daarmee binnen paar minuten.

14 dagen geleden

Het wordt echt beter. Beloofd. Je gaat moe zijn. Je gaat aan jezelf twijfelen. Je gaat je partner willen wurgen maar langzaam langzaam wordt het beter! Geef hem de nabijheid waar hij om vraagt. Ga zelf vroeg naar bed. Wissel zoveel mogelijk af met je partner. Laat een oppas in de middag eens komen zodat je een goed dutje kan doen. You got this!