36 Reacties

3 maanden geleden

Ons meisje heeft ook een week op de huilpoli gelegen! Wat een verademing, w ...
Wat wordt er dan gedaan? En hoe erg huilde ze dat je doorverwezen werd?

3 maanden geleden

Reactie op Aaa2021

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu een maand gestopt met het innemen ...
En nexium? Misschien dat ze verborgen reflux heeft en dat kan rond deze periode pijnlijk worden doordat het maagzuur nu echt zuur wordt. Nexium zorgt niet dat de reflux weggaat, maar wel dat het geen pijn meer doet. Altijd een poging waard

3 maanden geleden

Ik kan een heel verhaal gaan schrijven maar kan ik iets voor je doen? Ik woon vlakbij Den Bosch. Stuur me maar een berichtje als ik iets voor je kan doen. Dikke knuffel ❤️

3 maanden geleden

Reactie op girift1379

Wat wordt er dan gedaan? En hoe erg huilde ze dat je doorverwezen werd?
Ze 'resetten' je kindje en ondertussen word er geobsedeerd door verpleegkundige om te kijken of er misschien ook een medische oorzaak is. (Koemelkallergie, reflux, enz enz) het resetten houd in: terug naar de basis. Geen medicatie en gewone basis voeding. Dus geen omneo of AR. Daarnaast dus ook een reset voor (oververmoeide) ouders en baby. Rust, regelmaat en troostmethodes toepassen. Vaak zitten huilbaby's in een vicieuze cirkel waar ze uitgehaald moeten worden en gaan dan ook minder huilen. Het is heel normaal dat je in die cirkel beland omdat je door de bomen het bos niet meer zag. Er kan natuurlijk ook een medische oorzaak zijn maar daar kom je dan ook meteen achter. Onze dochter heeft ook op de huilpoli gelegen en we gingen naar huis met een baby'tje die WEL tevreden was. Hier was wel nexium en pepti voor nodig. Maar dat is dus niet altijd het geval!

3 maanden geleden

Vrienden van ons had ook een huilbaby, en die hebben enorm veel baad gehad bij een osteopaat

3 maanden geleden

Reactie op lisanne41198

Vrienden van ons had ook een huilbaby, en die hebben enorm veel baad gehad ...
Wij zelf tevens ook, maar niet voor het vele huilen de hele dag. Maar huilen van 4 tot 10 savonds en dat is inmiddels alleen nog maar het bekende huiluurtje dus wij zijn ook super geholpen ermee

3 maanden geleden

Reactie op Aaa2021

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu een maand gestopt met het innemen ...
Vraagje welke probiotica gebruik jij? Wij gebruikte orthioflor en ons zoontje ging er echt niet goed op kreeg ong. 7 a 8 diarree luiers op een dag. Nu over na probiotica druppels (ook koemelkvrij) en het gaat stukken beter! De osteopaat zei ook stop maar even met die probiotica die je nu gebruikt hij gaat er niet goed op

3 maanden geleden

Mijn dochter huilde niet zoveel, dus ik weet niet of je iets aan mijn tip hebt. Ze poepte namelijk wel heel de dag door. En door dat poepen kreeg ze ook last van krampjes en sliep ze ook steeds kort en was ze ook huilerig tot ze had gepoept. Wat hier super goed heeft geholpen is cinababy van vsm (en probiotica druppels). Ik geef dit maar 2 á 3 keer per dag. Haar darmen worden hier wat rustiger/luier van waardoor ze minder poept dan eerst en ook minder last heeft.

3 maanden geleden

Reactie op mammabopdik

Vraagje welke probiotica gebruik jij? Wij gebruikte orthioflor en ons zoont ...
Deze gebruik ik dus vanaf het begin. Zou het hierdoor komen het overmatig poepen (gezien ik nu gestopt ben met koemelk producten)

3 maanden geleden

En nexium? Misschien dat ze verborgen reflux heeft en dat kan rond deze per ...
Moet via ha dacht ik?

3 maanden geleden

Ik begrijp je heel goed! Hier was het ongeveer hetzelfde… amper slapen (alleen op de arm), extreem veel huilen en heel onrustig slapen. Mijn partner was ook werken en ik voelde me heel alleen! Op advies van het cb zijn we overgestapt op andere voeding, maar dat maakte uiteindelijk alles een stuk erger. Bij de huisarts hebben we meerdere soorten medicstie gekregen, maar niks leek te werken. Ik zat er helemaal doorheen, kon alleen maar huilen en ik voelde geen liefde voor mijn kleine. Ik heb uiteindelijk bij de huisarts aangedrongen op een consult bij de kinderarts en dat is de redding geweest! Onze kleine is opgenomen geweest in het ziekenhuis en daar zijn ze hem helemaal gaan onderzoeken en gaan observeren. Ik wil je absoluut niet bang maken dat je kleine in het ziekenhuis terecht zou kunnen komen. Maar 10x poepen op een dag is niet echt normaal voor zo’n kleine!! Dat kan uiteindelijk ook tot uitdrogingsverschijnselen leiden. Mijn advies: volg je gevoel en spreek dit uit bij een huisarts! Het cb is leuk, maar zij kunnen niks anders dan wat adviezen geven… Dring aan voor een gesprek bij de kinderarts

3 maanden geleden

Reactie op Aaa2021

Deze gebruik ik dus vanaf het begin. Zou het hierdoor komen het overmatig p ...
Hmm wij hebben deze ook en gaat nu wel goed. Wat je zou kunnen proberen is het om de dag te geven het kan dus zijn dat de darmen er heel heftig op reageren dat het te goed zn werk doet zij mn osteopaat

3 maanden geleden

Reactie op kgul

Ik begrijp je heel goed! Hier was het ongeveer hetzelfde… amper slapen (all ...
Ja hele goede tip. Cb doet niks qua behandelen of medische interventies en kan alleen doorverwijzen. Ze zijn geen artsen. Dus zou toch even naar de huisarts gaan, of de hap bellen met vragen

3 maanden geleden

Reactie op Aaa2021

Moet via ha dacht ik?
Klopt nexium kan je via de huisarts krijgen!

3 maanden geleden

Reactie op kgul

Ik begrijp je heel goed! Hier was het ongeveer hetzelfde… amper slapen (all ...
Ahh..wat sneu maar gelukkig gaat het nu beter. Wat was er uiteindelijk met de kleine?