4 Reacties

5 dagen geleden

Ik snap dat je graag zou willen dat hij rustig wordt als je hem vasthoud. Maar dat jullie nu samen een manier hebben gevonden waarop hij wel rustig wordt lijkt mij juist ook wel heel mooi. Je hebt gevonden wat voor hem werkt en je luistert daarna. Niet alle kindjes zijn hetzelfde en behoeftes kunnen veranderen. Je zegt dat het soms wel werkt dus dan zou hij op dat moment daar juist net behoefte aan hebben gehad. En als dat andere werkt heeft hij waarschijnlijk daar behoefte aan. En vergeet niet dat je samen met hem bent. Dus samen wat kijken en drinken. Hij heeft je dus zeker wel nodig om rustig te worden. Zo zou je het ook kunnen zien. ❤️

5 dagen geleden

Hoi, wat vervelend om te horen! Was dit eerder anders? Zo ja, is er iets veranderd in jullie leven? En krijgt hij/ zij tandjes dat je kleintje hangeriger is? Ik zou ook eens kijken naar andere ongemakken, kan je kleintje goed poepen? Verkouden, zere oren? Etc? Dat is even hardop gedacht en kan je iemand in je naaste omgeving vragen mee te denken, wat zou er kunnen zijn? Sterkte!!

4 dagen geleden

Die van ons heeft ook soms wat langer de tijd nodig om rustig te worden in onze armen. Wiegen, óf juist rechtop houden kan helpen. Of met zn gezichtje in het holletje van onze elleboog met speentje in en dan heel snel heen en weer lopen met hem.

één dag geleden

Heb je een draagzak? Zo kan hij zelf een beetje wiebelen totdat hij lekker zit, maar is hij wel lekker dicht bij jou. Misschien even wennen voor jullie allebei, maar het is zo fijn dat je je handen vrij hebt én je kindje tegen je aan. ❤️ Succes