Hi mama鈥檚,
Heel mijn zwangerschap heb ik het zo mega warm gehad. Terwijl ik echt een koukleum ben! Heel de winter sliep ik zelfs alleen in ondergoed en zonder deken. Ik zweette als een gek.
Nu is mijn kindje 11 weken oud en man ik merk dat de hormonen nog steeds niet uit mijn lichaam zijn.
Maar zonder gekkigheid, ik vind het wel vervelend. Ik zweette nooit voor de zwangerschap en je rook het bij mij al helemaal niet. Ik kon bij wijze van makkelijk 3 dagen niet douchen en je rook nog steeds geen zweet.
Nu douche ik 鈥榮 avonds en ik ruik de volgende ochtend al weer naar zweet.. vind het zo vies en ik schaam me ook best wel als ik ergens ben en ik ruik mezelf. Meer dus omdat ik dat echt niet gewend ben.
Hebben meer mama鈥檚 hier last van? En werkt dit het zelfde als het ontzwangeren/ afvallen (9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren)? 馃
Had er ook last van! Sinds ik de deodorant sticks gebruik van Loveli stinkt ...
Yessss, hier ook een grote fan van de loveli! Heel mn leven veel last van vervelende geurtjes gehad en sinds de loveli niks meer, echt een super product!
Ik zit nu 7 weken (bijna 8) na de bevalling en heb hier ook last van.. Bij mijn eerste was dit zo rond 3/4 maanden postpartum op zijn hoogtepunt als ik het me goed herinner(toen was het ook zomer) maar het heeft gelukkig niet tot 9 maanden geduurd.. het is erg vervelend, maar je bent niet de enige
Ja het is afschuwelijk馃檲 Bij mijn eerste had ik dit ook, dus ik w茅茅t dat het ook weer over gaat, maar bah wat vind ik dit vies.
Ik zweet als een otter en die lucht onder mijn armen馃あ Wat ook weer over gaat zijn de pukkels op mijn hele lijf en het gigantische haaruitval. Echt leuk joh, dat ontzwangeren.
Jaaa en ik vind het afschuwelijk. Jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn. Helaas geen tips, behalve dat ik extra douche en door de dag heen meer Deo spuit. Ik heb wel het idee dat het al ietsje minder erg is dan een aantal weken geleden.
De geur valt hier nog mee, maar ik zweet sinds het begin van de zwangerschap tot aan nu 鈥榮 nachts en overdag zo erg! Ik kijk ook echt niet uit naar die warme dagen die nog gaan komen. Is echt hormonaal ja.. ik heb gelezen dat die geur sterk is zodat je baby je herkent 馃槄馃
Ja ik ruik echt sinds de bevalling naar frikandel speciaal 馃槚馃槚 zo goor. Anderen zweren dat ze me niet ruiken. Er valt ook niet tegenop te wassen. Half uur na de douche is het al zover. Schijnbaar vinden babies het lekker en vinden ze zo de borst...
Haha! Ik ook! Gisteren na het douchen stonden m'n oksels nog steeds en ben ik weer terugegaan馃ぃ met zeep eronder en schrobben en nu stink ik weer. Bah 馃き