33 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook! Ik stink ook iedere dag, zelfs als ik net de douche uit kom zweet ik al weer. Het zal er vast bij horen maar het is wel erg vervelend! 馃槱馃

3 maanden geleden

Had er ook last van! Sinds ik de deodorant sticks gebruik van Loveli stinkt mijn zweet niet meer en ruik ik mezelf ook niet meer.

3 maanden geleden

Ja!!! Nu bijna 10 weken geleden bevallen en ik stink voor mijn gevoel zo erg.. Voorheen ook nooit last van gehad.

3 maanden geleden

Pre deo van Nuud vind ik heel goed!

3 maanden geleden

Reactie op Meibaby08

Had er ook last van! Sinds ik de deodorant sticks gebruik van Loveli stinkt ...
Yessss, hier ook een grote fan van de loveli! Heel mn leven veel last van vervelende geurtjes gehad en sinds de loveli niks meer, echt een super product!

3 maanden geleden

Reactie op ThaLady

Yessss, hier ook een grote fan van de loveli! Heel mn leven veel last van v ...
Ik ook helaas meer last van zweet geurtjes sinds de bevalling. Idd over deze deo gelezen en aangeschaft, helaas bij mij niet het gewenste resultaat 馃様

3 maanden geleden

Ik gebruik de depper van odorex! Geen overmatig zweten en/of zweetlucht. Als ik het niet gebruik is het gelijk weer raak..

VRIEND

3 maanden geleden

Ik zit nu 7 weken (bijna 8) na de bevalling en heb hier ook last van.. Bij mijn eerste was dit zo rond 3/4 maanden postpartum op zijn hoogtepunt als ik het me goed herinner(toen was het ook zomer) maar het heeft gelukkig niet tot 9 maanden geduurd.. het is erg vervelend, maar je bent niet de enige

3 maanden geleden

Hier ook (net een puber 馃槀), maar ik weet vanuit m鈥檔 vorige zwangerschap dat dit op den duur weer over gaat.

3 maanden geleden

Ja het is afschuwelijk馃檲 Bij mijn eerste had ik dit ook, dus ik w茅茅t dat het ook weer over gaat, maar bah wat vind ik dit vies. Ik zweet als een otter en die lucht onder mijn armen馃あ Wat ook weer over gaat zijn de pukkels op mijn hele lijf en het gigantische haaruitval. Echt leuk joh, dat ontzwangeren.

3 maanden geleden

Jaaa en ik vind het afschuwelijk. Jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn. Helaas geen tips, behalve dat ik extra douche en door de dag heen meer Deo spuit. Ik heb wel het idee dat het al ietsje minder erg is dan een aantal weken geleden.

3 maanden geleden

Het wordt nu na 10 weken minder maar de geur die eerst van me af kwam echt niet te doen zo vies!

3 maanden geleden

Reactie op Saartje73

Ik ook helaas meer last van zweet geurtjes sinds de bevalling. Idd over dez ...
Oohh wat balen! Heb je inmiddels iets anders gevonden?

3 maanden geleden

Reactie op RB1995

Ik gebruik de depper van odorex! Geen overmatig zweten en/of zweetlucht. Al ...
Dit is op het enige dat bij mij helpt..!

3 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dat het wel nog over gaat!

3 maanden geleden

Heel herkenbaar!!!

3 maanden geleden

Ik ruik ook ineens naar zo鈥檔 scherpige zweetlucht. Had ik ook nooit! Baby is 8 weken

3 maanden geleden

De geur valt hier nog mee, maar ik zweet sinds het begin van de zwangerschap tot aan nu 鈥榮 nachts en overdag zo erg! Ik kijk ook echt niet uit naar die warme dagen die nog gaan komen. Is echt hormonaal ja.. ik heb gelezen dat die geur sterk is zodat je baby je herkent 馃槄馃

3 maanden geleden

Ja ik ruik echt sinds de bevalling naar frikandel speciaal 馃槚馃槚 zo goor. Anderen zweren dat ze me niet ruiken. Er valt ook niet tegenop te wassen. Half uur na de douche is het al zover. Schijnbaar vinden babies het lekker en vinden ze zo de borst...

3 maanden geleden

Haha! Ik ook! Gisteren na het douchen stonden m'n oksels nog steeds en ben ik weer terugegaan馃ぃ met zeep eronder en schrobben en nu stink ik weer. Bah 馃き