33 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Elm0

Ja ik ruik echt sinds de bevalling naar frikandel speciaal 😖😖 zo goor. An ...
Hahahahaha vanwege de scherpe ui?

3 maanden geleden

Reactie op aj205a

Hahahahaha vanwege de scherpe ui?
Ja 🤣😭

3 maanden geleden

Helaas heb ik hier ook last van. Hoef maar 10min te wandelen en ik zweet me al kapot en blijf zweten. Helaas hoort dit bij het ontzwangeren heb ij me laten vertellen, kan niet wachten totdat het voorbij is :-)

3 maanden geleden

Dit klinkt zo herkenbaar!! Ik ben nu Polarwise gaan gebruiken en dat scheelt enorm!

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, hier hetzelfde! Maar bij mijn vorige zwangerschap trok dat na ongeveer 3 maanden wel weg, dus ik denk niet dat we met z'n allen 9 maanden maar frikadel speciaal zullen ruiken;)

3 maanden geleden

Herkenbaar. Schaam me er ook voor. Niet als ik thuis ben want dan ben ik gewoon met mn gezin. Als ik nu gesport heb zegt mn vierjarige zoon mama stinken mama eerst douchen dan pas knuffel. Had ik nooit. Kon echt dagen dezelfde sport kleding aan, wat ik niet deed hoor. Gebruik geen spuit deo ivm dat kleintjes luchtjes niet fijn vinden. Dus ook geen parfum is voor hun heel heftig. Merkte mn man en ik ook op toen hij wel een keer lichtje op deed naar werk en kleine continu huilde bij hem. Soms als ik echt ergens heen moet gebruik ik lovely. Helpt wel iets. En tsja anders maar zeggen dat het voor de baby is en we daarom lekker stinken 😂

3 maanden geleden

Ik heb hier in de zwangerschap en nu ook nog steeds last van. En hoe ook mijn haren zelfs. Wordt er niet goed van. Als ik geen tijd heb in de ochtend spray ik droogshampoo in en was ik mij goed in de ochtend. Zodat is snel even fris ben. Deoroller erover en klaar. Kleding kan ik ook niet meer 2 dagen aandoen. Moet altijd schone kleding aan. Nouja in de zomer is dit sws vaak wel zo. Maar zelfs in de winter had ik hier last van. Je bent helaas niet de enige. Hopelijk trekt het bij iedereen snel weg. Hier zoontje van 9 weken oud.

3 maanden geleden

Geef je borstvoeding? Bij mij bleef die zweet tot ik stopte met borstvoeding. Dit is bij allebei mijn kindjes het geval geweest.

3 maanden geleden

Ja hoor heel herkenbaar. Ik had het bij mijn zoontje en ik heb het nu bij mijn dochtertje ook weer🙄 ik wil je niet ontmoedigen maar het heeft bij mijn zoontje inderdaad echt tot een jaar geduurd voordat het weg was was... zo'n ellende. Zelfs als ik net uit de douche kom ruik ik het alweer! Verschrikkelijk😮‍💨

3 maanden geleden

Ha hier ook hoor, de nachtelijke zweetbaden zijn gelukkig wel voorbij en van mijn vorige zwangerschap weet ik dat het wel weer terug naar normaal gaat. Een vriendin tipte rexona maximum protection en bij mij werkt die best goed. Verder heb ik trouwens ook zoveel last van vettig(er) haar. En het uitvallen daarvan gaat ook nog komen 🫣 heerlijk die hormonen!

3 maanden geleden

HERKENBAAR, fijn om te zien dat ik niet de enige stinkywinky ben.

3 maanden geleden

Bij mij is het nu met 12 weken echt al stukken beter! Helemaal weg is het nog niet, vooral niet bij synthetische kleren maar ik wordt sochtends ook niet meer als een stinkdier wakker gelukkig!