9 Reacties
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde en geef geen borstvoeding.. ben van een xl naar een a gegaan.. gewicht qua cijfers is niet extreem laag ofs maar als ik foto’s vergelijk en mening van mensen aanhoor ben ik nu echt super smal en dun… 😅 echt een luxe probleem inderdaad maar voel me niet heel comfy erbij ofs halve garderobe switch moeten doen 😪
één maand geleden
Sinds ik weer aan het werk ben en naar werk fiets, verlies ik ook een kilo per week. Ik probeer vooral gezond extra te eten en overgestapt op de volle producten. Extra boterhammen met lunch en 's avonds genoeg koolhydraten.
Als ik kolf op werk eet ik een mueslireep of stuk fruit erbij!
één maand geleden
Bij de tweede ging ik van 74 kilo (normaal gewicht) naar 59 kilo door de borstvoeding. Daarna (na 9 maanden) weer opgeklommen tot 63/64 en dat is het gebleven . Nu bij de derde zak ik weer in gewicht.
Ik heb het destijds laten overzoeken inderdaad en er was niets te vinden. Het lag bij mij echt aan de borstvoeding. Nu eet ik ook meer 'rotzooi' om het binnen de perken te houden en geniet er ook echt van haha.
één maand geleden
Bij mijn zoontje vier jaar geleden werd geadviseerd om meer volle producten te eten, omdat "hij mij anders op at". Meer vetten, volle yoghurt, boterham en/of noten extra etc.
Bij onze dochter nu ben ik wat meer gaan snoepen, mogelijk doordat ik vermoeider ben (Bij ons zoontje lag het leven stiller ivm lockdown en kon ik ook met hem meeslapen) dan schijn je meer hang naar ongezonder eten te hebben. Ik ben al wel weer op mijn startgewicht, maar schiet er daardoor nu niet onder. Hoop alleen dat ik die nieuwe gewoonte niet overhoud voor als de borstvoeding stopt 😅
25 dagen geleden
Extra veel
Eiwitten eten. Ik ben ook bijna al mn extra gewicht kwijt maar ik ga mij zo slap voelen als ik niet genoeg eet. Eet sowieso elke dag een bak kwark met muesli extra en waar ik vroeger 1 eitje klaarmaakte maak ik er nu 2. Voor mij is het super belangrijk dat mijn productie op peil blijft dus ik let er vooral op dat ik genoeg eet. En snoepen doe ik ook inderdaad maar die snelle suikers geven maar kort energie aan je lichaam
25 dagen geleden
Ik ben 3 jaar geleden bij mijn dochter gestopt met bv hierdoor. Ik kreeg het er niet aangegeten en kwam door het vele afvallen niet goed in mn vel te zitten, beetje deprie. Nu bewust geen bv gegeven maar meteen kv. Toen ik stopte met bv viel ik ook niet meer af en ging het met mij ook veel beter. Hoop dat jij je er wel nog goed door voelt!