7 Reacties
2 maanden geleden
Wat zwaar ❤️ Is er iemand in je omgeving kun je even kan ontlasten? En een paracetamol zetpil voor je mini een optie?
2 maanden geleden
Wat ontzettend zwaar moet dat zijn! Ik kijk ook op tegen de eerste tandjes. En dan ook nog je man die niet kan ondersteunen! Voorkom ajb dat ook jij uitvalt! Daar heeft niemand wat aan en je kindje al helemaal niet. Vraag vooral hulp aan je omgeving. Misschien kan iemand een keertje in de week oppassen zodat jij even kan bijslapen? Als je geen netwerk hebt, bespreek je probleem gerust met het consultatiebureau of jouw huisarts. Zij kunnen ook hulp bieden! Blijf hier niet alleen mee rondlopen ajb. ❤️
2 maanden geleden
Hii mama,
Wat heftig zeg, ik voel echt met je mee. Mijn zoontje zit al 1,5 maand in het proces van tandjes krijgen. Eén tandje is al half door en de tweede volgt snel. Hij zit nu ook midden in sprong 4 (misschien die van jou ook?) dus ik herken heel erg wat je doormaakt. Ik ben ook 90% van de tijd alleen met hem, omdat mijn vriend fulltime werkt en ik verder geen steun heb van vrienden of familie, dus ik begrijp hoe zwaar het is.
Die eerste tandjes doen echt ontzettend veel pijn voor de kleintjes. Wat hier goed helpt is Dentinox 4x per dag (wel 45 min geen melk geven) en soms geef ik ’s nachts een paracetamol zetpil als het echt te veel pijn doet. Dat helpt hem goed te slapen (als hij overdag ontroostbaar is geef ik hem ook een zetpil, maar meestal helpt de Dentinox al )
Hopelijk heb je iets aan deze tips. Veel sterkte, je doet het echt geweldig! ♥️
één maand geleden
Reactie op Annamei
Wat ontzettend zwaar moet dat zijn! Ik kijk ook op tegen de eerste tandjes. ...
Goed advies! Of dat je eventjes iets voor jezelf kan doen. Ik herken het probleem heel erg en ik merk vooral dat ik het soms ook uitputtend vind om 24/7 verantwoordelijk te moeten zijn en elk moment moet kunnen klaarstaan. Het voelt dan een beetje als een baan zonder einde. Wij hebben hier ook veel strijd over (gehad). Je hebt soms ook even tijd voor jezelf nodig, vooral als de nachten ook nog zwaar zijn.