31 Reacties

20 dagen geleden

Het is zo pittig dat jij alleen als mama de borst kan geven.. maar andere kant ook zo mooi. Mijn meisje wilde niet meer aan de borst wat ik onwijs jammer vond maar het ook prima vond omdat ik overdag al aan het afbouwen was. Ik wilde dol graag zo lang mogelijk avond nacht en ochtend de borst blijven geven. Helaas gaf mijn meisje duidelijk aan dat ze niet meer wilde.: hier helaas niet een mooi verhaal dat ze door ging slapen of iets dergelijks. Blijft gewoon om de 3 a 4 uur komen ‘s nachts. Ik vind het zelf eerlijk pittiger want nu moet je fles maken helemaal der uit vaak is ze dan super overstuur. de borst was zo lekker snel en makkelijk. Dat vind ik echt zo jammer. Genoot echt van die momenten.. succes met de keuze maken 💕 onthoud dat alle keuzes goed zijn. En je je kindje al een hele tijd jou melk heb gegeven.

20 dagen geleden

Reactie op wensvoornummer2

Dankje voor je reactie 🥰 Ik ga ook een sierraad laten kan, lijkt mij een p ...
Ik kolf een keertje extra dan dat hij drinkt per dag. Ik gebruik borstvoedingskruiden (boezemvriendjes) en in de weekenden kan ik extra gaan kolven (soort regeldag) als ik merk dat het meer terugloopt.

19 dagen geleden

Reactie op Honingbeer

Had een beetje hetzelfde… Ze kwam ineens om de 2u per nacht en idd met werk ...
Ze krijgt hier al best een tijdje 1 fles kv en dat gaat eigenlijk heel goed. Tot nu toe liep m'n productie niet terug, maar heb nu toch het idee dat een dip in m'n bv ook een rol speelt! Gisteren werd ze om 22.30 brullend wakker terwijl ik d'r 2 borsten had gevoed om 19u. Ik had een wijntje op, dus we hadden kv gegeven en ik gekolfd. Ze klokte 180cc weg en ik kolfde "maar" (voor mijn doen dan) 90cc in totaal. Ook 2 borsten en ik geef er maar 1 normaal. Misschien m'n (eerste) menstruatie? Ik ben ook echt heel moe, heb gevoelige tepels... Dont know.

19 dagen geleden

Ze krijgt hier al best een tijdje 1 fles kv en dat gaat eigenlijk heel goed ...
Oh en kwam snachts ook nog 🙃... Of het honger of mamahonger was; ik weet het niet ☺️

19 dagen geleden

Zo lastig dit, alleen jij kunt die beslissing maken. Ik heb mijn tweede 9 maanden gevoed, waarvan de laatste maand alleen in de ochtend en avond. Nu de derde ook alweer 5 maanden. Ik heb ook wel eens dat gevoel van pff ben het ff zat, of wat een gedoe als ik weer op pad ben, of nu alweer honger. Tegelijkertijd denk ik steeds 'oh alweer 5 maanden, wat gaat dat snel'! Het is even een investering maar het het gaat ook wel weer snel> kortom heel dubbel! Qua aandenken trouwens: ik heb een schets / lijntekening laten maken van een foto tijdens een voeding. Die hangt nu op groot posterformaat in een mooie lijst. Het is zo ontzettend mooi. Die sieraden vind ik qua idee heel mooi, maar de uitvoering vaak niet zo.

19 dagen geleden

Reactie op Vls

Zo lastig dit, alleen jij kunt die beslissing maken. Ik heb mijn tweede 9 ...
Wat een mooi idee!! Mag ik vragen waar je het hebt laten doen? En heb je van een eigen foto het laten maken of een shoot gedaan?

19 dagen geleden

Ik heb wel echt een dip. Nog niet eerder gehad, maar vandaag lukte het voeden voor het eerst niet in de avond.. M'n tsr liet zoooo lang op zich wachten (kwam gewoon niet). Dus toen maar kv gegeven. Wel direct even contact gehad met m'n lactatiekundige. Ga boezemvriendjes bijslikken en zet m'n kolf naast het bed zodat ik eerst handmatig de tsr op kan wekken. Hopelijk is het een tijdelijke dip 🤞🏻 Ik ga nog wel wat dingen proberen. Voor nu nog even aan de slag, want ik wil graag nog even door gaan voel ik aan alles💛

19 dagen geleden

Wat een mooi idee!! Mag ik vragen waar je het hebt laten doen? En heb je v ...
Dit is hem, via Posters en print gedaan. Ik wilde hem graag abstract (herkenbaar, maar toch ook niet) en dan vooral het handje op mijn hart. Het is gewoon vanaf een selfie. Hij is helemaal naar mijn wens afgestemd en ik heb zeker 5 proefdrukken ontvangen, waarbij ik steeds aangaf wat ik wel en niet mooi vond. Het is dus wel een digitale tekening, maar er zal gerust ook genoeg zijn waar je wel een echte tekening kunt laten maken.

19 dagen geleden

Reactie op Vls

Dit is hem, via Posters en print gedaan. Ik wilde hem graag abstract (herk ...
Prachtig zeg 💛💛 Dankjewel voor het delen. Ik vind het echt een top idee, want zon sierraad vind ik mooi.. Maar hoeft niet perse met moedermelk ofzo? Ik heb ook al 2 gouden ringen om die mn dochters later krijgen en gekocht zijn tijdens de zwangerschappen. Ik wil gewoon een blijvende herinnering. Zoiets als dit 🥰 Wat mag je trots op jezelf zijn dat het al 3x is gelukt 🥰

19 dagen geleden

Reactie op Vls

Dit is hem, via Posters en print gedaan. Ik wilde hem graag abstract (herk ...
Prachtig! En die handjes op de borst of aan de kleding is zo herkenbaar en het mooiste gevoel bij de borstvoeding (vind ik).

18 dagen geleden

Ik ben vanmorgen giiiiiga ongesteld geworden 🫠 Dat verklaart waarom de bv gisterenavond niet lukte 😅 Vandaag een keertje extra kolven, boezemvriendjes zijn onderweg, dus hopelijk plakken we er nog wat weken/maanden aan vast! 🤱🏼 Dank voor jullie tips en verhalen dames ☺️