6 Reacties

één maand geleden

Ik volg. Ik herken het, alleen wil mijn zoon alleen aan de borst in slaap vallen.. Het cb gaf aan dat dit binnen 6 maanden wel ‘afgeleerd’ moet zijn, maar hoe dan? 🙈

één maand geleden

Reactie op 💁🏻‍♀️

Ik volg. Ik herken het, alleen wil mijn zoon alleen aan de borst in slaap v ...
Haha het cb kan zoveel willen! Komt allemaal echt wel goed. Er zijn niet meer zoveel volwassenen die aan een fles, speen of borst in slaap vallen ;-)

één maand geleden

Reactie op Fleurfil

Haha het cb kan zoveel willen! Komt allemaal echt wel goed. Er zijn niet me ...
Haha, dat denk ik ook altijd! Maar soms zou het wel makkelijk zijn als ik er niet ben hij thuis ook wat makkelijker in slaap valt 🙈

één maand geleden

Reactie op 💁🏻‍♀️

Ik volg. Ik herken het, alleen wil mijn zoon alleen aan de borst in slaap v ...
Het cb zegt zoveel. Maar krijg geen tips van het cb. Ik zal ook niet weten hoe momenteel en doe het dan maar gewoon met een fles.

één maand geleden

Bij mijn oudste heb ik toen een vorm van slaap training gedaan.. beginnen met gelijk heen als hij huilt, in bed laten en troosten.. hij had geen speen dus gewoon even aai over z’n bol en buikje etc. Dan 30 seconden laten huilen en troosten, dan een minuut, etc. Dit zonder licht aan te doen en niet uit bed te tillen. Dit ging bij mijn oudste heel goed! Dit een weekje volgehouden en toen kon hij zelfstandig in slaap vallen. Mijn jongste heeft zijn duimpje.. 😂 Dus die pakt gewoon zijn duim en valt dan zelf in slaap 🙈

één maand geleden

Vanaf vier maanden kan je gaan oefenen met de pick up put down methode. Is best even pittig en je moet er zeker wat tijd in investeren, maar was voor ons alle moeite waard. Hier kan je er meer over lezen: https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/hoe-werkt-de-pick-up-put-down-methode/?srsltid=AfmBOorXtEoSBfkeI_1O-ZGI3-OKH6fhUgzwwXeh0r6cWo2Xrtq25npN