6 Reacties
4 maanden geleden
Het kan bij de regeldagen/ clusterdagen / sprong erbij horen. Tussen 6-8!weken lag hier alles overhoop. Om de twee uur drinken, half in slaap voeden, niet willen slapen en nog heel veel dingen. Het kan ook zijn dat de bv niet voedzaam genoeg is of je onvoldoende produceert....even goed uitzoeken wat je denkt dat het kan zijn.... En soms even kijken naar het ritme... Heeft die de slaap wel of niet uit... Wij hebben ook dagen gehad dat ze alleen de ogen opendeed voor eten en meteen weer weg was... Kijk het ook even aan een paar dagen tenzij hij schreeuwt en krijst... Ik kan me herinneren dat dit bij ons ook in die periode was een paar daagjes
4 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Het kan bij de regeldagen/ clusterdagen / sprong erbij horen. Tussen 6-8!we ...
Dankje voor je reactie! Hij zit sinds week2 met darmklachten, veel krampjes en merk dat het nu erger is wat inderdaad past bij week6. In combinatie met nu in slaap vallen is het echt ff frustrerend 😓 CB zou hierop terug komen, ben benieuwd.
4 maanden geleden
Reactie op Lottttt1
Misschien helpt tussendoor verschonen?
Ja dat doe ik ook 😅 en onder zijn zolen wrijven en achter zijn oor langs zijn wangetjes af… niets helpt, meneer slaapt gewoon door 🫠 behalve wanneer hij echt moet slapen en wij hem neer leggen in zijn bedje dan is die in no time wakker 😑
4 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Geprobeerd om een flesje met afgekolfd melk met iets snellere flow? Zodat h ...
Nee nog niet, dat ga ik inderdaad eens proberen, thanks!
Ben al een tijdje bezig om een LD te regelen maar helaas zitten ze bij ons allemaal vol en kan ik niet terecht. Erg jammer 😓