12 Reacties

3 maanden geleden

Ja! Zeker proberen, vanaf toen hebben wij onze dochter ook gemakkelijk het inbakeren af kunnen leren in verband met het rollen.

3 maanden geleden

Hier inderdaad ook ineens gestopt vorige week omdat het zo warm was. Sindsdien heeft ze geen een keer meer ingebakerd geslapen. Het lijkt soms zelfs alsof ze de vrijheid nog fijner vind dan inbakeren. Als ze snachts wakker word was ze meteen hysterisch omdat ze 'vast' zat. Nu word ze veel rustiger wakker!

3 maanden geleden

Ik heb een heel dun inbakerslaapzakje waarvan je de arm gaatjes open/dicht kan doen. Ik ga die proberen in de hoop dat hij dan wilt slapen. Want zonder inbakeren wordt hij steeds wakker van zijn eigen bewegingen😅

3 maanden geleden

Ik ben ermee gestopt met deze hitte, was bang dat ze zou oververhitten!

3 maanden geleden

Maar hoe vallen ze dan in slaap? Haar armpjes bewegen steeds enzo .. pff ben zo bang 😒

3 maanden geleden

Reactie op mommyapril2021

Maar hoe vallen ze dan in slaap? Haar armpjes bewegen steeds enzo .. pff be ...
Ja dat was even afzien, maar als ze bijna kunnen rollen raden ze het ook af. En mijn dochter kan dat al. Heb nu een nunki dekentje, maar het inbakeren werkte veel beter

3 maanden geleden

Hier doe ik haar wel in een puckababy inbakerzak met alleen een luier eronder. Inbakerzak is 0.5 TOG, dus dat is niet al te warm en anders slaapt ze echt niet best…

3 maanden geleden

We hebben haar normaal in de puckababy, maar ligt vandaag in een romper in dr bedje met een lakentje over dr beentjes. Gaat (nog) goed, dus ben benieuwd naar de nacht verder...

3 maanden geleden

Reactie op rchlvanm

Hier doe ik haar wel in een puckababy inbakerzak met alleen een luier erond ...
Hier hetzelfde!

3 maanden geleden

Mijn kleine (10 weken) net naar bed gebracht. In de Puckababy inbakerslaapzak met verder alleen een luier aan.

3 maanden geleden

Reactie op mommyapril2021

Maar hoe vallen ze dan in slaap? Haar armpjes bewegen steeds enzo .. pff be ...
Als mijn dochtertje onrustig is tijdens het inslapen houd ik haar armpjes met 1 hand tegen haar buikje aan. Wanneer ze dan eenmaal slaapt laat ik ze heeel langzaam los. Ze slaapt dan gewoon verder.

3 maanden geleden

Ik doe nu de Love to Dream en dan alleen een luiertje eronder