11 Reacties

3 maanden geleden

Klopt. Bij mij op het CB hebben ze dat inderdaad gezegd om de eerste nacht niet in te bakeren.

3 maanden geleden

Reactie op KirenFlora

Klopt. Bij mij op het CB hebben ze dat inderdaad gezegd om de eerste nacht ...
Ging de nacht bij jullie een beetje redelijk ☺️?

3 maanden geleden

Ik wist dit niet, ook niks gehoord van cb. Heb haar gewoon ingebakerd en ze had wel koorts… Maar ik let altijd op of ze het niet te warm heeft in puckababy.

3 maanden geleden

Ik heb niet ingebakerd, de eerste nacht (het was toen ook 26 graden in de kamer) heeft ze alleen onder een lakentje geslapen en de tweede nacht hebben we bij de puckababy mini de armsgaten open gelaten.

3 maanden geleden

Vanochtend vaccinatie gehad en vanmiddag koorts. We mochten haar van cb idd 24 uur niet inbakeren. Aangezien ik haar vanochtend ook op haar zij liggend in bed aantrof, moesten we er toch al vanaf. Ze ligt nu dus wel in de puckababy, maar de armpjes eruit. Tot nu toe gaat dit goed. We hadden dit ook al van te voren geoefend (toen was het geen succes en werd ze steeds na 45 minuten wakker) Ben benieuwd hoe de rest van de nacht gaat, maar tot nu toe valt het me mee 😁

3 maanden geleden

Klopt ja, met koorts niet inbakeren

3 maanden geleden

Wij doen niet aan inbakeren dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar bij ons werd ook duidelijk verteld dat we de eerst dag, en bij voorkeur zelfs de eerste 3 dagen niet moesten inbakeren. Inderdaad vanwege de kans op koorts.

3 maanden geleden

Reactie op Mel0624

Ging de nacht bij jullie een beetje redelijk ☺️?
Ze had koorts gekregen, dus het was niet een ‘normale’ nacht. Echter was ze zo moe van het huilen dat ze wel 2/3 uur achter elkaar sliep i.p.v. de gebruikelijke 5/6 uur in de nacht.

3 maanden geleden

Hier slaapt ze normaal in de pacco. Heb haar wel ingebakerd in de puckababy piep. Daar heeft ze nog zoveel ruimte in.. Kreeg het niet voor elkaar in een normaal slaapzakje

3 maanden geleden

Ook hier het advies om 24 uur niet in te bakeren. Eigenlijk ging het heel goed, hij was ook wel een beetje wasted van de koorts. Maar nu blijven we het proberen in een gewoon slaapzakje, dus eigenlijk cold turkey van het inbakeren af.