5 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb mijn zoontje 7 weken. Met een dunne hydrofiele doek ingebakert. Hij slaapt nu diep doek verwijderd. Hij ligt nu lekker in z'n pamper in bed .

4 maanden geleden

Ik heb een romper aan gedaan en haar puckababy piep. Wel de koele variant, de TOG 0,25 is dat geloof ik. Afgelopen nacht ging ze daar heel goed in, niet te warm. Maar aankomende nacht ga ik haar toch iets meer in de gaten houden want het is echt 100 x warmer dan gisteren in onze slaapkamer …

4 maanden geleden

Ons zoontje van 6 weken draagt nu ook een luier en de puckababy piepzak. Zoontje van mn vriendin (9 weken oud) draagt dit ook deze hete nachten. Maar bij zn volgende voeding ga ik hem wel controleren uiteraard of ie het niet te heet heeft🥹

4 maanden geleden

Dochter van bijna 7 weken. Luier en puckababy piep.

4 maanden geleden

Ons zoontje van 6,5 weken had vannacht zijn luier aan en een mouwloos dun rompertje en de Puckababy piep. Dit is goed gegaan, hij voelde niet klam vanochtend ondanks dat het bij ons binnen nu 25 graden is. Vanochtend getemperatuurd en hij was 36,7 graden. Hij heeft uit zijn slaap zijn dunne lakentje schijnbaar van zich af gekregen dus wellicht was dat net iets teveel. Of het was toeval