13 Reacties

één maand geleden

Ik geef kunstvoeding, maar ik haal wel altijd haar handjes eruit bij het voeden.

één maand geleden

Jazeker! Even handigheid in vinden, maar gaat prima

één maand geleden

Ik haal haar er eigenlijk altijd uit, maar zou het ook eens kunnen proberen om half open te doen 😂

één maand geleden

Ik geef flesvoeding, maar heb haar eigenlijk altijd half uit het slaapzakje. Heb dan alleen de buikband al vast zitten maar de rits nog open, zodat ze na de voeding haar armen vrij heeft voor het boeren. Daarna doe ik haar liggend op schoot weer erin ritsen.

één maand geleden

Wij hebben een love to dream slaapzak en voeden haar hier gewoon in en dit gaat prima, maar misschien is dat ook omdat haar handjes omhoog liggen in plaats van langs haar lichaam zoals bij een ‘standaard’ inbakerslaapzak

één maand geleden

Reactie op Emma2307

Wij hebben een love to dream slaapzak en voeden haar hier gewoon in en dit ...
jaa wij gebruikte hier ook de love to dream en dat was echt perfect maar helaas maait mijn zoon de afgelopen dagen enorm met zijn armen waardoor we amper slapen dus ik dacht laat me de puck a baby eens proberen die ik al had liggen maar ik vind het helemaal niet fijn voeden en om hem nou steeds in en uit te halen vind ik met zijn alertheid ook niet zo een succes 🤷‍♀️ ben benieuwd naar ervaringen

één maand geleden

Ik laat hem ook in zijn puckababy, was even wennen (vooral met boeren) maar gaat nu perfect!

één maand geleden

Ik baker de kleine ook in voordat ik ga voeden. Zo kan ze ‘s avonds vast rustig worden en ‘s nachts valt ze meestal tijdens het voeden alweer in slaap. Als ik haar dan nog moet inbakeren zou ze weer wakker worden

één maand geleden

Reactie op Dekel89

Ik baker de kleine ook in voordat ik ga voeden. Zo kan ze ‘s avonds vast ru ...
en vind je het voeden dan niet ‘onhandig’ aan voelen? Ik heb het idee dat ik hem niet voldoende kan ondersteunen ofzo omdat zn arm klem zit tussen ons in?

één maand geleden

Reactie op Sunnytina

en vind je het voeden dan niet ‘onhandig’ aan voelen? Ik heb het idee dat i ...
Ik baker haar al vanaf dag 1 in ‘s nachts dus ben op zich niet echt anders gewend. Was wel in het begin even stuntelen maar dat vond ik dat hele borstvoeding geven sowieso wel eerst haha. Ik ben niet bekend met de puckababy piep, maar de slaapzak die ik gebruik zitten de armpjes naast haar lijfje. Als je tijdens het voeden haar buik op jouw buik doet, zitten de armpjes in principe niet in de weg

één maand geleden

Reactie op Dekel89

Ik baker haar al vanaf dag 1 in ‘s nachts dus ben op zich niet echt anders ...
Hier heb je een goed punt, ik stuntel nog erg met de goede houding (buik op buik) tijdens het voeden. Ik ga er vanavond eens extra opletten

één maand geleden

Reactie op Dekel89

Ik baker haar al vanaf dag 1 in ‘s nachts dus ben op zich niet echt anders ...
Hoe doe je dat met het boertje? De nachtelijke boertjes lukken bij ons al minder goed en ingebakerd komen ze al helemaal niet…

één maand geleden

Reactie op Liinseey

Hoe doe je dat met het boertje? De nachtelijke boertjes lukken bij ons al m ...
Boertjes lukt hier overdag ook vaak niet. ‘s nachts probeer ik het even maar lukt idd meestal niet. Wat ik wel doe is haar vaak nog zo’n 10 minuten rechtop houden tegen me aan. Zo valt ze dieper in slaap en kan ik haar daarna zo wegleggen.