Hi, sinds gisteren spuugt mijn zoontje veel na/tijdens een fles. Hij is van 9 mei en weegt nu zo'n 7,5kg. Hij krijgt normaal 4 of 5 flessen van 200 ml. Sinds gisteren (zondag) ineens spuugt hij veel weer eruit. Als we een heel klein beetje geven dan houdt hij het wel binnen, maar op die manier krijgt hij natuurlijk helemaal niet genoeg binnen. Vannacht sliep hij van 22 uur tot 6 uur. Maar bij de fles ging het na 75 ml fout, weer alles eruit. Daarna heeft hij wel nog weer 60 ml gedronken en dat bleef er wel in.
Hij is wel gewoon super blij, lacht en brabbelt veel, speelt gewoon. Dus ik snap er helemaal niks van. Hij is nu bij de opvang want hij heeft geen koorts, dus hij mocht gewoon komen en ze zouden hem in de 2 uur een beetje fles geven. Ik kreeg net een appje dat hij vanochtend 120 ml op heeft en dat dit er niet uit is gekomen. Dat is natuurlijk veel te weinig maar het is iets en het is erin gebleven 🤷♀️
Ik word hier zo onzeker van! Ik weet dan echt niet wat ik moet doen. Herkent iemand dit? En hoe ga je hiermee om als hij ineens niet genoeg binnen krijgt omdat veel er weer uit komt?
Ik ben echt doodmoe, ik denk door de stress die ik hierdoor krijg 🫣 Ik ben dan meteen bang dat hij ziek is of dat hij uitdroogt.