13 Reacties

2 maanden geleden

Hier precies vandaag hetzelfde mijn dochtertje is 14 weken oud en sinds vanochtend na haar fles bleef ze elke keer wat spugen heb haar om het kwartier moeten verschonen. Alleen is ze ook verkouden dus misschien dat het bij ons daar aan ligt geen idee

2 maanden geleden

Mijn zoontje is 14 weken en spuugt sinds 2/3 weken ook weer een stuk meer..

2 maanden geleden

Hier 18 weken en hetzelfde verhaal. Ineens kleine mondjes melk teruggeven wat soms ook echt slijmerig is

2 maanden geleden

Ik heb er geen verklaring voor maar wij hadden dit een week of 3 terug ofzoiets een periode. Ging gelukkig weer over

2 maanden geleden

Bij ons zelfde rond 15 weken: ineens meer en vaker spugen

2 maanden geleden

Mijn kindje is 14 weken en spuugt ook ineens veel meer. Ik denk een fase…

2 maanden geleden

Wij hebben het idee dat het steeds een periode na de rota vaccinatie is. De vorige keer was dit zo rond de vaccinatie. Nu heeft hij maandag weer de rota druppels gekregen en begon dinsdag meteen weer met veel spugen, zelfs met de johannesbroodpitmeel die in de fles zit.

2 maanden geleden

Helemaal herkenbaar! Hier ook dat dunne wat je omschrijft en veel meer dan anders. Ze spuugt eigenlijk nooit en nu wel! Ook meer krampjes

één maand geleden

Het cb zei tegen ons dat het te maken kan hebben met dat ze veel meer gaan bewegen rond deze tijd. Rustig vergeten gaat makkelijker als je stil ligt, zeg maar.

één maand geleden

Hier ook 17wkn en in de sprong.

één maand geleden

Reactie op KJM_

Wij hebben het idee dat het steeds een periode na de rota vaccinatie is. De ...
Dit had ons zoontje inderdaad ook tot 2x toe na de rota vaccinatie!

één maand geleden

Ik haak nog even aan bij dit topic. Onze dochter van 17 weken spuugt ook opeens veel meer terwijl ze dit voorheen niet deed. Zijn er kindjes bij wie dit ondertussen opeens weer is opgehouden?

één maand geleden

Bij ons iig nog niet.. dochtertje is 18 weken nu